Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2022 року

Робота зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради впродовж І півріччя 2022 року була направлена на виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України від 07  лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного  права  на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інших нормативних документів.
Організацію роботи зі зверненнями громадян здійснює організаційно-контрольний відділ апарату міської ради та її виконавчого комітету (далі – організаційно-контрольний відділ). Діловодство за письмовими та усними зверненнями здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства зв зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої Постановою КМУ від 14 квітня 1997 року №348, ведеться електронний облік звернень громадян.
Підсумки роботи зі зверненнями громадян щопівроку розглядаються на засіданнях виконавчого комітету міської ради, за потреби – на нарадах при заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради, засіданнях постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при виконавчому комітеті міської ради.
Протягом І півріччя 2022 року робота зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради  здійснювалась за наступними напрямками:
- звернення громадян, в тому числі електронні;
- запити на отримання публічної інформації;
- депутатські звернення;
- співпраця з державною установою «Сумський обласний контактний центр» та Урядова гаряча лінія;
- координація роботи телефонних звернень;
- забезпечення організації прийомів громадян керівництвом міської ради та її виконавчого комітету.  
Відповідно до вимог Указу Президента України  від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного  права  на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» особисті прийоми  громадян керівництвом міської ради та її виконавчого комітету проводяться не менше ніж чотири рази на місяць, у тому числі два з них – виїзні. Протягом звітного періоду проведено 8 виїзних прийомів (на території  старостинських округів міської ради) міським головою та 3 виїзні прийоми першим заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради.
Упродовж І півріччя 2022 року на особистих прийомах до керівництва міської ради та її виконавчого комітету надійшло 73 звернення. Питання, з якими зверталися мешканці міської ради на особистих прийомах, в основному, стосувалися житлово-комунального господарства, житлових та земельних спорів, працевлаштування.
Забезпечувався першочерговий прийом пільгових категорій населення. За пропозиціями керівництва до проведення прийомів залучалися компетентні керівники та працівники виконавчих органів, комунальних підприємств і установ міської ради.
Упродовж звітного періоду до виконавчого комітету міської ради надійшло 168 письмових та 73 усних звернень громадян. Із загальної кількості звернень – 14 колективних.
Зменшення кількості звернень громадян передусім зумовлене запровадженням воєнного стану, у зв’язку з чим значна їх кількість розглядалася міським головою, його заступниками, керівництвом Гуманітарного штабу при міській раді невідкладно без письмового оформлення та проведення реєстрації.
Найбільша кількість письмових звернень надійшла з питань житлово-комунального господарства – 76. Основні проблеми, порушені в заявах, стосувалися безпритульних тварин, проблемного видалення аварійних дерев (в т.ч. й після негоди), ремонту покрівель житлових будинків та доріг, відключення від централізованого та встановлення індивідуального опалення, облаштування та ремонту освітлення вулиць і провулків на території громади.
З питань житлової політики надійшло 58 звернень. Основна їх кількість стосувалася спорів між сусідами, перевірки законності будівництва, проведення обстеження житлових будинків, пошкоджених внаслідок буревію та надзвичайної ситуації воєнного характеру, отримання житла.
Третьою за чисельністю є група звернень з питань соціального захисту населення – 19 звернень. Вони стосувалися надання матеріальної допомоги військовослужбовцю, отримання нового автомобіля з ручним керуванням, забезпечення внутрішньо переміщених осіб дровами та різних категорій населення громади гуманітарною допомогою.
Особлива увага приділялася вирішенню проблем, з якими зверталися представники соціально незахищених верств населення. Упродовж звітного періоду від ветеранів війни та праці, інвалідів, непрацездатних осіб, громадян, які постраждали від аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, надійшло 27 звернень (письмових та на Урядову гарячу лінію).
  У І півріччі 2022 року мали місце колективні звернення від жителів громади, їх кількість склала 14. У них громадяни порушували питання щодо вуличного освітлення по вулицях Комунальній та Путивльській, проблемного видалення аварійних дерев, організації зупинки маршрутного таксі №6 на вул. Путивльській, зниження вартості оплати за послуги інтернету в селах Полошки та Некрасове, ремонту даху будинку, пошкодженого внаслідок буревію по вулицях Ціолковського, Героїв Крут, Шевченка, Пушкіна, завезення піску на дитячий майданчик, відновлення руху маршрутного транспорту в місті та ін. Усі питання розглядалися спеціалістами, при необхідності – комісійно з виїздом на місце та за участю самих заявників.
У звітному періоді мали місце багаторазові звернення від одних і тих же заявників. Так, надійшло 14 звернень від інваліда війни Ковальчука Б.Д. щодо відключення його квартири від централізованого теплопостачання та облаштування індивідуального газового опалення; забезпечення новим автомобілем з ручним керуванням тощо. Заявнику надавалися вичерпні обґрунтовані відповіді, але він продовжує звертатись повторно не лише до міського голови, а й до секретаря міської ради, заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради.
Через органи влади вищого рівня (з Офісу Президента України через Сумську обласну державну адміністрацію та від Шосткинської районної державної адміністрації) протягом звітного періоду надійшло 9 звернень.
Серед них:
5 – від постійного заявника інваліда війни Ковальчука Б.Д. з питань відключення квартири від централізованого опалення та встановлення індивідуального газового опалення, забезпечення новим автомобілем із ручним керуванням та ін.;
2 – від жительки Черкащини Гриднєвої М.О. щодо збереження в м. Глухові Музею історії євреїв Глухівщини та вшанування пам’яті його колишнього директора Часницького М.М. (варто зауважити, що на перше зі звернень заявниці було вчасно надано повну вичерпну відповідь);
1 – від однієї з постійних заявниць, багатодітної матері Ковальової А.Т. – скарга на протиправні дії працівників та директора Глухівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №3 Глухівської міської ради Сумської області;
1 – від жителя Львівщини Мировського О.А. – пропозиція закупівлі для бібліотек громади авторських книг заявника.
Надійшло також 3 депутатські звернення з питань необхідності перейменування вулиці Києво-Московської та заміни зображень почесних громадян Глухова та лауреатів конкурсу «Професіонал року» на жителів громади, які віддали життя за Україну на війні з росією; передачі у власність приміщення аптеки; запровадження на території громади режиму світломаскування.
Відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України  «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» жителі міської ради мають право надіслати електронне звернення через офіційний вебсайт міської ради, де функціонує спеціальний сервіс (розділ «Звернення громадян»). Упродовж звітного періоду такою можливістю скористалося 18 осіб. Реєстрація та опрацювання електронних звернень здійснювалась у відповідності до вимог чинного законодавства.
Звернення, що надходили від Урядової гарячої лінії та державної установи «Сумський обласний контактний центр», розглядалися в термін від 5 до 15 днів. У звітному періоді надійшло 69 таких звернень. У 40 з них порушувалися питання соціального захисту (нарахування субсидій, різних видів пільг та соціальної допомоги, а також – забезпечення гуманітарною допомогою). Майже всі звернення, що стосувалися виплат, мали консультативний характер: заявники попередньо отримували обґрунтовані відповіді на місцевому рівні, але, у зв’язку з тим, що ці відповіді їх не задовольняли, зверталися на «гарячу лінію».
Усі звернення, що надходили впродовж звітного періоду до виконавчого комітету міської ради, ретельно вивчалися відповідальними фахівцями, за необхідності – комісійно, з виїздом на місце, за участю самих заявників. У разі, коли звернення передбачали необхідність додаткового вивчення, строки розгляду продовжувалися, про що заявники повідомлялися у визначений ними спосіб в терміни відповідно до вимог чинного законодавства. Громадянам роз’яснювався порядок оскарження рішень, прийнятих за результатами розгляду заяв та скарг.
Упродовж І півріччя 2021 року до виконавчого комітету міської ради надійшло також 36 запитів на отримання публічної інформації (в т.ч. адвокатських). Всі запити розглядалися упродовж п’яти робочих днів, у разі необхідності надавалась відповідь про продовження термінів згідно з чинним законодавством.
Працівниками організаційно-контрольного відділу надається методична та консультаційна допомога відповідальним за роботу із зверненнями громадян у виконавчих органах, комунальних установах і підприємствах міської ради, здійснюється щоденний консультативний прийом громадян з питань, що належать до компетенції міської ради (в т.ч. й у телефонному режимі).
Протягом звітного періоду навчальні семінари, спрямовані на підвищення кваліфікації відповідальних за роботу зі зверненнями громадян з питань організації роботи у цій сфері, не проводилися у зв’язку з воєнним станом.     
 Узагальнені матеріали про організацію роботи зі зверненнями громадян, актуальну нормативно-правову базу, що стосується забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян до органів місцевого самоврядування, розміщено на офіційному вебсайті міської ради у розділі «Звернення громадян» та на інформаційних стендах в адміністративній будівлі виконавчого комітету міської ради. За потреби інформація оновлюється.
З метою попередження надходження повторних звернень та скарг від жителів громади на офіційному вебсайті міської ради публікується також інформація з найбільш актуальних питань, що стосуються соціального захисту, пенсійного законодавства, житлово-комунального господарства, благоустрою, будівництва, торгівлі тощо.
Робота зі зверненнями громадян залишається одним із пріоритетних напрямків діяльності виконавчого комітету Глухівської міської ради.

Друк

gerb sayt2024 © Всі права захищено.
Глухівська міська рада Сумської області