Заповніть форму для звернення

Зірочкою (*) позначено поля, обов'язкові для заповнення.

ШАНОВНІ ЖИТЕЛІ ГРОМАДИ, ВІДВІДУВАЧІ ОФІЦІЙНОГО ВЕБСАЙТУ
ГЛУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ!
Звернення громадян – це один із засобів прямого включення громадян у громадське управління та одна із форм доступної кожному безпосередньої демократії.
Конституція України надала право кожному громадянину України звертатися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, установ, організацій незалежно від форм власності, підприємств, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.
 
ВИМОГИ ДО ЗВЕРНЕНЬ
Відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян», звернення адресуються органам державної влади і органам місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форми власності, об’єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань.
Звернення може бути подано окремою особою (індивідуальне) або групою осіб (колективне).
Особливою формою колективного звернення громадян до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органу місцевого самоврядування є електронна петиція, яка подається та розглядається в порядку, передбаченому статтею 23-1 Закону України «Про звернення громадян».
Звернення може бути усним чи письмовим.
Усне звернення викладається громадянином на особистому прийомі або за допомогою засобів телефонного зв’язку через визначені контактні центри, телефонні «гарячі лінії» та записується (реєструється) посадовою особою.
Письмове звернення надсилається поштою або передається громадянином до відповідного органу, установи особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства. Письмове звернення також може бути надіслане з використанням мережі Інтернет, засобів електронного зв’язку (електронне звернення).
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронного звернення не вимагається.
Звернення, оформлене без дотримання зазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз’ясненнями не пізніш як через десять днів від дня його надходження, крім випадків, передбачених частиною першою статті 7 цього Закону.
 
ТЕРМІНИ РОЗГЛЯДУ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН
Терміни розгляду звернень громадян визначені у статті 20 Закону України «Про звернення громадян».
Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.
 
ОРГАНІЗАЦІЯ РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН У ВИКОНАВЧОМУ КОМІТЕТІ ГЛУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 
Робота зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Глухівської міської ради ведеться відповідно до вимог Закону України від 02.10.1996 № 393/96-ВР «Про звернення громадян», Закону України від 02.07.2015 № № 577-VIII «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції», Указу Президента України від 07.02.2008 № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Постанови Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 «Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у медіа», Постанови Кабінету Міністрів України від 24.09.2008 №858 «Про затвердження Класифікатора звернень громадян», Постанови Кабінету Міністрів України від 24.06.2009 № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» (зі змінами) та Порядку розгляду письмових звернень громадян у виконавчих органах Глухівської міської ради у новій редакції, затвердженого розпорядження міського голови від 14.04.2021 №92-ОД «Про затвердження Порядку розгляду письмових звернень громадян у виконавчих органах Глухівської міської ради у новій редакції».
Організацію роботи зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті Глухівської міської ради покладено на організаційно-контрольний відділ апарату міської ради та її виконавчого комітету відповідно до регламенту виконавчих органів Глухівської міської ради, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 18.02.2021 №64 «Про регламент виконавчих органів Глухівської міської ради» (зі змінами).
Організація прийомів громадян з особистих питань міським головою та керівництвом міської ради на організаційно-контрольний відділ апарату міської ради та її виконавчого комітету відповідно до Порядку проведення прийому громадян, затвердженого розпорядженням міського голови від 13.04.2021 №91-ОД «Про порядок організації та проведення прийому громадян з особистих питань керівництвом Глухівської міської ради».
Графік прийому з громадян особистих питань Глухівським міським головою, секретарем міської ради, першим заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради та керуючим справами виконавчого комітету міської ради на 2025 рік затверджено розпорядженням міського голови від 27.12.2024 № 155-ОД «Про затвердження графіка прийому громадян з особистих питань Глухівським міським головою, секретарем міської ради, першим заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради та керуючим справами виконавчого комітету міської ради на 2025 рік».
 
ЯК ПОДАТИ ЗВЕРНЕННЯ ДО ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ ГЛУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ?
Письмове звернення надсилається поштою на адресу:
вул. Шевченка, 6, м. Глухів, 41400, або подається особисто в приміщенні виконавчого комітету міської ради (каб №8, 1 поверх).
Електронне звернення подається шляхом заповнення форми на офіційному вебсайті Глухівської міської ради https://hlukhiv-rada.gov.ua/zvernennia або шляхом надсилання на офіційні електронну адресу для звернень громадян Глухівської міської ради: zvern_gmv@ukr.net
Електронна петиція подається на офіційному вебсайті Глухівської міської ради через Єдиний портал державних послуг Дія: https://petition.diia.gov.ua
Для подання усних звернень та запису на прийом громадян з особистих питань міським головою у виконавчому комітеті Глухівської міської ради працює телефонна «гаряча лінія» для звернень громадян, на яку можна звернутися за телефоном: (05444) 3-27-56

  • Головна

Звернення громадян

gerb sayt2025 © Всі права захищено.
Глухівська міська рада Сумської області