Положення про сектор

ЗАТВЕРДЖЕНО

рішення міської ради

_____________ №________

ПОЛОЖЕННЯ

про сектор з питань господарського забезпечення

апарату Глухівської міської ради та її виконавчого комітету

 

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

  1. Сектор з питань господарського забезпечення апарату Глухівської міської ради та її виконавчого комітету (далі – сектор) є структурним підрозділом апарату Глухівської міської ради та її виконавчого комітету.
  2. Сектор утворюється міською радою, підзвітний і підконтрольний міській раді, підпорядкований виконавчому комітету міської ради, міському голові.

Координацію діяльності сектору здійснює керуюча справами виконавчого комітету міської ради.

  1. 3. У своїй діяльності сектор керується Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», іншими законами України та нормативними документами органів державної влади і місцевого самоврядування, рішеннями міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови, регламентом роботи виконавчих органів міської ради та цим Положенням.

ІІ. ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ

  1. Основними завданнями сектору є:

1) здійснення матеріально-технічного забезпечення діяльності апарату міської ради та її виконавчого комітету, відділів міської ради, які не є окремими юридичними особами, своєчасне запобігання негативним явищам у господарській діяльності, виявлення і мобілізація внутрішньогосподарських резервів;

2) утримання та обслуговування адміністративної будівлі виконавчого комітету міської ради, службових приміщень, господарських споруд та прилеглої території;

3)   забезпечення контролю за наявністю і рухом майна, використанням матеріальних і фінансових ресурсів відповідно до затверджених нормативів і кошторисів.    

  1. Сектор відповідно до покладених на нього завдань:

1) бере участь у проведенні інвентаризації товарно-матеріальних цінностей та слідкує за дотриманням встановлених правил її проведення;

2) здійснює контроль за зберіганням основних засобів, інших необоротних матеріальних активів та інших матеріальних цінностей;

3) забезпечує   апарат міської ради та її виконавчого комітету меблями, господарським інвентарем, канцтоварами, засобами зв’язку, оргтехнікою, здійснює спостереження за їх цілісністю, охороною і проведенням своєчасного ремонту;

5) проводить аналіз господарської діяльності апарату міської ради та її виконавчого комітету, відділів міської ради, які не є окремими юридичними особами, з метою виявлення резервів, запобігання втратам;

6) забезпечує охорону, господарське  обслуговування  та належний технічний, санітарний та протипожежний стан адміністративного будинку виконавчого комітету міської ради, службових приміщень та прилеглої території згідно Правил і норм пожежної безпеки, а також здійснює постійний контроль за функціонуванням освітлення, систем опалення, водопостачання, каналізації та вивозу сміття;

7) організовує оформлення необхідних документів для укладання договорів на придбання та надання відповідних послуг;

8) забезпечує виконання протипожежних заходів і дотримання в належному стані пожежного інвентарю;

9) розробляє плани поточного  та капітального ремонтів основних фондів (адміністративної будівлі, господарських споруд, інженерних мереж);

10 забезпечує виконання заходів з охорони праці;

11) створює умови для чергування посадових осіб місцевого самоврядування у вихідні та святкові дні;                                  

12) здійснює контроль за економним і раціональним використанням енергоресурсів, інвентарю, транспортних засобів та інших матеріальних цінностей, а також забезпечує їх безперебійну роботу та технічне обслуговування;                                                                                     

13) здійснює матеріально-технічне забезпечення підготовки і проведення виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів міських рад, міського голови, загальнодержавних та місцевих референдумів згідно з чинним законодавством;

14) забезпечує належний технічний стан та своєчасне оформлення технічної документації на експлуатацію транспортних засобів, що знаходяться на балансі виконавчого комітету;

15) забезпечує виконання електромонтажних та будівельних робіт    (поточний ремонт), влаштування та ремонт систем водопостачання і водовідведення, ремонт засобів зв’язку;

16) виконує інші функції, що випливають з покладених на нього завдань.

III. СЕКТОР МАЄ ПРАВО

  1. Вносити на розгляд міського голови, керівництва міської ради та її виконавчого комітету доповідні записки, пропозиції з питань, що віднесені до компетенції сектору.
  2. Одержувати від управлінь та відділів міської ради інформацію та матеріали, необхідні для виконання покладених на сектор завдань.
  3. Скликати в установленому порядку наради з питань, що належать до компетенції сектору.
  4. Вносити пропозиції щодо удосконалення роботи сектору господарського забезпечення апарату міської ради та її виконавчого комітету з питань, що відносяться до компетенції сектору.

ІV. ВЗАЄМОВІДНОСИНИ (СЛУЖБОВІ ЗВ’ЯЗКИ)

За характером діяльності сектор взаємодіє з:

1) управліннями та відділами міської ради виконавчого комітету, відділами міської ради, які не є окремими юридичними особами та для яких виконавчий комітет міської ради є головним розпорядником коштів з питань матеріально-технічного забезпечення;

2) підприємствами, установами та організаціями міста з питань що входять до компетенції роботи сектору.

V. СТРУКТУРА ТА УПРАВЛІННЯ СТРУКТУРНИМ ПІДРОЗДІЛОМ

  1. Положення про сектор господарського забезпечення апарату міської ради та її виконавчого комітету, його чисельність затверджуються міською радою за поданням міського голови.

Структура, штатний розпис, кошторис видатків на утримання сектору затверджується міським головою та погоджується з фінансовим управлінням міської ради.

  1. Сектор очолює завідувач господарством, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою відповідно до чинного законодавства.
  2. Працівники сектору призначаються на посади та звільняються з посади міським головою в установленному законодавством порядку.
  3. Обов’язки працівників відділу визначаються посадовими інструкціями, які затверджуються міським головою за поданням завідувача господарством.

VІ. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

  1. Завідувач господарством та працівники сектору несуть відповідальність за свою діяльність згідно з чинним законодавством.
  2. Завідувач господарством відповідає за стан та якість господарського обслуговування адміністративного будинку, службових приміщень та прилеглої території, інженерно-технічних комунікацій.
  3. Завідувач господарством несе персональну відповідальність перед керуючою справами виконавчого комітету міської ради за виконання покладених на сектор завдань;
  4. Відповідальність працівників сектору визначається посадовими інструкціями.

VІІ. ФІНАНСОВЕ ТА МАТЕРІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ.

Сектор господарського забезпечення апарату міської ради та її виконавчого комітету утримується за рахунок коштів міського бюджету.

VІІІ. ЛІКВІДАЦІЯ ТА РЕОРГАНІЗАЦІЯ

Ліквідація та реорганізація сектору господарського забезпечення апарату міської ради та її виконавчого комітету здійснюється за рішенням міської ради відповідно до чинного законодавства або за рішенням суду.

Міський голова                                                                                М.Терещенко

gerb sayt2024 © Всі права захищено.
Глухівська міська рада Сумської області