Інформація про стан роботи зі зверненнями громадян в Глухівському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Сумської області за I квартал 2019 року
Всебічний розгляд звернень громадян, оперативне їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян є одним із пріоритетних завдань управління.
В управлінні створені всі необхідні умови для реалізації громадянами наданого Конституцією України права на звернення, в тому числі і для громадян з обмеженими фізичними можливостями. Приміщення управління обладнано пандусами, які забезпечують безперешкодний доступ інвалідів або людей похилого віку до приміщення. При вході в управління для осіб з обмеженими фізичними можливостями встановлено кнопку виклику спеціаліста для надання, у разі потреби, необхідної консультаційної допомоги.
Прийом громадян в управлінні здійснювався згідно затверджених графіків, забезпечувався контроль за їх дотриманням.
Протягом І кварталу 2019 року до керівництва управління надійшло 431 зверненя, в тому числі на особистих прийомах було прийнято 77 осіб, на виїзних прийомах - 337 осіб, через засоби зв“язку - 2 особи, з Державної установи “Урядовий контактний центр” - 15 осіб.
Найбільша питома вага порушених питань пов’язана з призначенням та перерахунком пенсій (118 осіб), щодо підвищення розміру пенсій (156 осіб),, роз’яснення діючого пенсійного законодавства (64 особи), внесення змін до діючого пенсійного законодавства (17 осіб).
Проведено 20 виїзних прийомів, з них 7 - до осіб з обмеженими фізичними можливостями.
За І квартал 2019 року право на звернення через приймальню "фронт-офісу" реалізували 6532 громадянам.
Протягом звітного періоду до управління надійшло 29 письмових звернень. При цьому 12 звернень надійшло безпосередньо від заявників, 2 – поштою, 15 – на «гарячу урядову лінію». На 28 звернень громадян надані роз’яснення, 1 звернення знаходяться на розгляді.
Через Веб - портал Пенсійного фонду України до управління надійшло 12 звернень.
Всі звернення розглянуті вчасно. Випадки неякісного розгляду звернень та порушення етики службової поведінки відсутні.
Робота по розгляду звернень громадян, організація особистого прийому перебуває на постійному контролі в керівництва управління. Проводиться детальний аналіз проблем, які порушуються у зверненнях, ведеться робота над виявленням причин цих звернень та вживаються відповідні заходи реагування.
Євгенія Чубун, головний спеціаліст відділу обслуговування громадян