Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2021 року

Робота зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради впродовж І півріччя 2021 року була направлена на виконання вимог Закону України «Про звернення громадян» та Указу Президента України  від 7  лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного  права  на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», інших нормативних документів. 
У зв’язку зі змінами структури та штатної чисельності апарату міської ради та її виконавчого комітету, організацію роботи зі зверненнями громадян, від початку звітного періоду здійснює організаційно-контрольний відділ апарату міської ради та її виконавчого комітету (далі – організаційно-контрольний відділ). Діловодство за письмовими та усними зверненнями здійснюється відповідно до Інструкції з діловодства зв зверненнями громадян, затвердженої Постановою КМУ №348 від 14 квітня 1997 року, ведеться електронний облік звернень громадян.
Підсумки роботи зі зверненнями громадян щопівроку розглядаються на засіданнях виконавчого комітету міської ради, за потреби – на нарадах при керуючому справами виконавчого комітету міської ради, засіданнях постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян при виконавчому комітеті міської ради, під час яких визначаються заходи та завдання щодо подальшого вдосконалення цієї роботи.
Протягом І півріччя 2021 року робота зі зверненнями громадян у виконавчому комітеті міської ради  здійснювалась за наступними напрямками:
- звернення громадян, в тому числі електронні;
- запити на отримання публічної інформації;
- депутатські звернення;
- співпраця з державною установою «Сумський обласний контактний центр» та Урядова гаряча лінія;
- координація роботи телефонних звернень;
- забезпечення організації прийомів громадян керівництвом міської ради та її виконавчого комітету.  
Відповідно до вимог Указу Президента України  від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного  права  на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» особисті прийоми  громадян керівництвом міської ради та її виконавчого комітету проводяться не менше ніж чотири рази на місяць, у тому числі два з них – виїзні. Останні протягом звітного періоду не проводилися у зв’язку з карантинними обмеженнями, спричиненими поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.
Упродовж  І півріччя 2021 року на особистих прийомах до керівництва міської ради та її виконавчого комітету надійшло 197 звернень. Питання, з якими звертаються мешканці міської ради на особистих прийомах, в основному, стосуються працевлаштування, надання матеріальної допомоги, житлово-комунального господарства, отримання земельних ділянок для ведення особистого селянського господарства, земельних спорів.
Графіки прийому громадян керівництвом виконавчого комітету міської ради затверджуються розпорядженням міського голови двічі на рік та доводяться до відома населення шляхом розміщення інформації на офіційному сайті міської ради та на стенді у приміщенні адміністративної будівлі виконавчого комітету міської ради.
Під час проведення прийомів забезпечений першочерговий прийом пільгових категорій населення. За пропозиціями керівництва до проведення прийомів залучаються компетентні керівники та працівники виконавчих органів та комунальних підприємств і установ міської ради.
Упродовж звітного періоду до виконавчого комітету міської ради надійшло 326 письмових та 197 усних звернень громадян. Із загальної кількості звернень 42 колективних.
Найбільша кількість звернень надійшла з питань комунального господарства – 129. Серед цієї групи найбільше питань стосувалися вуличного освітлення по вулицях Черняховського, Хреннікова, Корольова, Пирогова, Березовського, Б.Хмельниццького, Мурашка, Благодатній, Валовій, Курлука, Туманського, ремонту дорожнього покриття по вулицях Хреннікова, Ціолковського, Заводській, Березовського, Червона Гірка, провулку Комунальному, благоустрою с. Сліпород, прибудинкових територій ОСББ 41, ОСББ «Мрія-40», вул. Пушкіна, 88, вулиць Маяковського, Вознесенської, Веригінської.
З питань соціального захисту населення надійшло 90 звернень (в т.ч. й на Урядову «гарячу лінію»), що стосувалися надання матеріальної допомоги особам, що потрапили у складні життєві обставини, здійснення правочинів від імені недієздатного,  нарахування субсидій, різних видів пільг та соціальної допомоги, забезпечення соціальним робітником та надання нового автомобіля з ручним керуванням.
Третьою за чисельністю є група звернень, що стосуються земельних відносин – 73. Серед них 41 – з питань виділення земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва (учасникам АТО (ООС) та ведення особистого селянського господарства.
Виконавчий комітет міської ради приділяє особливу увагу вирішенню проблем, з якими звертаються представники соціально незахищених верств населення. Упродовж звітного періоду від ветеранів війни та праці, інвалідів, непрацездатних осіб, громадян, які постраждали від аварії на ЧАЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки, надійшло 90 звернень
Варто зауважити про оперативне реагування на звернення, що надходять з Урядової гарячої лінії та з державної установи «Сумський обласний контактний центр». Звернення розглядаються в термін від 5 до 15 днів. У звітному періоді надійшло 107 таких звернень. В основному у них порушувалися питання соціального захисту (нарахування субсидій, різних видів пільг та соціальної допомоги). Майже всі вони мали консультативний характер: заявники попередньо отримували обґрунтовані відповіді на місцевому рівні, але, у зв’язку з тим, що дані відповіді їх не задовольняли, зверталися на «гарячу лінію».
У І півріччі 2021 року мали місце колективні звернення від жителів міської ради, їх кількість склала 42. В них громадяни порушували питання, щодо облаштування тротуару по вул. Спаській, ремонту дороги по вул. Хреннікова, проти підвищення тарифів на газ, звільнення підприємців від сплати єдиного податку, надання виплат та дозволу на ведення підприємницької діяльності в умовах «червоної зони» карантинних обмежень, створення громадських пасовищ, вирішення проблемного питання з безпритульними тваринами, благоустрою прибудинкових територій по вул. Ціолковського, 6, Пушкіна, 88, проведення перевірки автомобільної мийки по вул. Путивльській, 62, ремонту дороги та обмеження руху великогабаритного транспорту по вул. Заводській, надання дозволу та допомоги у розміщенні дитячого майданчика по пров. Сєрова, вирішення питання розміщення сміттєвих баків по вул. Героїв Крут,  Ціолковського, Києво-Московській та ін. Всі питання розглядалися спеціалістами, при необхідності – комісійно з виїздом на місце та за участю самих заявників.
У звітному періоді мали місце багаторазові звернення від одних і тих же заявників. В основному, це звернення від інваліда війни Ковальчука Б.Д. щодо відключення його квартири від централізованого теплопостачання (10). Заявнику надавалися вичерпні обґрунтовані відповіді, але він продовжує звертатись повторно не лише до міського голови, а й до секретаря міської ради, керуючого справами виконавчого комітету міської ради.
Через органи влади вищого рівня (з Офісу Президента України через Сумську обласну державну адміністрацію) протягом звітного періоду надійшло 9 звернень.
Серед них:
3 – від постійного заявника інваліда війни Ковальчука Б.Д. з питань відключення квартири від централізованого опалення, забезпечення якісними медичними послугами, соціальним працівником та новим автомобілем із ручним керуванням;
1 – від учасника війни Петрової О.І щодо надання допомоги у підключенні будинку заявниці до системи централізованого водопостачання;
1 – від інваліда І групи Агеєва О.О. щодо надання допомоги в оформленні субсидії на оплату житлово-комунальних послуг;
1 – від Синегуб А.М. щодо надання матеріальної допомоги для купівлі нового житла у зв’язку з тим, що будинок заявниці перебуває в аварійному стані;
1 – від учасника АТО (ООС) Верченка В.О. з приводу проведення перерахунку недоотриманих заявником пільг та проведення службової перевірки відносно начальника та працівників Управління соціального захисту населення міської ради у зв’язку з неправомірним (на думку заявника) нарахуванням виплат;
1 від багатодітної матері Ковальової А.Т. щодо фактів прояву булінгу.
Аналіз даних звернень свідчить про те, що майже всі вони є безпідставними, оскільки попередньо розглядалися на місцевому рівні і заявники отримали обґрунтовані відповіді. 
Надійшло також 11 депутатських звернень з питань необґрунтованого підвищення тарифів на газ, запровадження в місті системи роздільного збору відходів, надання фінансової та матеріально-технічної допомоги КП «Житловий комунальний центр» міської ради, облаштування та ремонту тротуарів по місту, внесення змін тимчасового характеру до паспорту міського автобусного маршруту загального користування №3 та №4 в режимі маршрутного таксі.
Упродовж І півріччя 2021 року до виконавчого комітету міської ради надійшло також 44 запити на отримання публічної інформації (в т.ч. адвокатських). Всі запити розглядалися упродовж п’яти робочих днів, у разі необхідності надавалась відповідь про продовження термінів згідно чинного законодавства.
У відповідності до Закону України «Про внесення змін до Закону України  «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» жителі міської ради мають право надіслати електронне звернення через офіційний веб-сайт міської ради, інформація про це розміщена на сторінці «Звернення громадян». Упродовж звітного періоду такою можливістю скористалося 18 осіб. Реєстрація та опрацювання електронних звернень здійснювалась у відповідності до вимог чинного законодавства.
Усі звернення, що надходили впродовж звітного періоду до виконавчого комітету міської ради, ретельно вивчалися відповідальними фахівцями (за необхідності – комісійно з виїздом на місце) за участю самих заявників. У разі, коли звернення передбачали необхідність додаткового вивчення, строки розгляду продовжувалися.
Працівниками організаційно-контрольного відділу надається методична та консультаційна допомога відповідальним за роботу із зверненнями громадян у виконавчих органах та комунальних установах і підприємствах міської ради та здійснюється щоденний консультативний прийом громадян з питань, що належать до компетенції міської ради (в т.ч. й у телефонному режимі).
Протягом звітного періоду навчальні семінари, спрямовані на підвищення кваліфікації відповідальних за роботу зі зверненнями громадян з питань організації роботи у цій сфері не проводилися у зв’язку з карантинними обмеженнями, спричиненими поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2.     
Узагальнені матеріали про організацію роботи зі зверненнями громадян, актуальну нормативно-правову базу, що стосується забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян до органів місцевого самоврядування, розміщено на офіційному веб-сайті міської ради у розділі «Звернення громадян» та на інформаційних стендах в адміністративній будівлі виконавчого комітету міської ради. За потреби інформація оновлюється.
З метою попередження надходження повторних звернень та скарг від жителів громади на офіційному веб-сайті міської ради публікується також інформація з найбільш актуальних питань соціального захисту, пенсійного законодавства, житлово-комунального господарства, благоустрою, будівництва, торгівлі тощо.
Робота зі зверненнями громадян залишається пріоритетним напрямком діяльності Глухівської міської ради.
 
Начальник організаційно-контрольного відділу 
апарату міської ради та її виконавчого комітету 
Тетяна БОНДАРЕВА
gerb sayt2024 © Всі права захищено.
Глухівська міська рада Сумської області