ПОЛОЖЕННЯ ПРО ЮРИДИЧНИЙ ВІДДІЛ ГЛУХІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

 

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

  1. Юридичний Глухівської міської ради (далі – відділ) є виконавчим органом Глухівської міської ради.
  2. Відділ підзвітний і підконтрольний міській раді, підпорядкований виконавчому комітету міської ради, міському голові та керуючому справами виконавчого комітету міської ради. Координацію діяльності відділу здійснює керуючий справами виконавчого комітету міської ради.
  3. Положення про відділ затверджуються міською радою.
  4. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», іншими законами України, указами і розпорядженнями Президента України, актами Кабінету Міністрів України, іншими нормативними актами органів місцевого самоврядування, рішеннями Глухівської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови , регламентом виконавчих органів міської ради та цим Положенням.

ІІ. ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ

         1.Основними завданнями відділу є:

         1.1. Організація та здійснення заходів щодо забезпечення ефективної реалізації державної правової політики на території Глухівської міської ради.

1.2. Здійснення інформаційно - правового забезпечення діяльності міської ради та її виконавчих органів, крім апарату міської ради та її виконавчого комітету.

1.3. Забезпечення дотримання законності в діяльності Глухівської міської ради та її виконавчих органів крім апарату міської ради та її виконавчого комітету.

1.4. Забезпечує організацію та проведення спрощених закупівель згідно з Законом України «Про публічні закупівлі».

  1. Відділ відповідно до покладених на нього завдань виконує функції:

2.1. Організує правову роботу, спрямовану на правильне застосування, неухильне дотримання та запобігання невиконанню вимог актів законодавства, інших нормативних актів міською радою, міським головою, виконавчим комітетом, відділами, управліннями та іншими створюваними радою виконавчими органами, посадовими особами місцевого самоврядування під час виконання покладених на них завдань і функціональних обов’язків, власних та делегованих повноважень органів виконавчої влади.

2.2. Забезпечує виконання вимог Закону України «Про безоплатну правову допомогу» в межах визначених законодавством.

2.3. Перевіряє відповідність законодавству України проектів рішень, розпоряджень та інших актів, що подаються на підпис міському голові та його заступникам.

2.4. Організовує та забезпечує правильне виконання актів законодавства, інших нормативних актів посадовими особами місцевого самоврядування.

2.5. Складає висновки за проектами рішень та розпоряджень, наказів та інших актів міської ради та її виконавчого комітету, готує і вносить у встановленому порядку пропозиції про зміну чи скасування нормативних актів, що фактично втратили чинність або суперечать вимогам законодавства.

 2.6. Готує проекти програм, рішень міської ради, виконавчого комітету міської ради, розпоряджень та доручень міського голови, інших службових документів з питань, що відносяться до компетенції відділу

2.7. Організовує роботу, пов’язану з укладення договорів, бере участь у їх підготовці, забезпеченні захисту законних інтересів виконавчих органів ради, а також погоджує (візує) проекти договорів.

2.8. Здійснює в установленому законодавством порядку представництво інтересів Глухівської міської ради, виконавчого комітету Глухівської міської ради в усіх судах загальної юрисдикції, господарських, адміністративних судах всіх інстанцій, правоохоронних органах при розгляді правових питань.

2.9. Здійснює методичне керівництво правовою роботою у виконавчих органах ради, перевіряє стан правової роботи та подає пропозиції на розгляд міському голові щодо її поліпшення, усунення недоліків у правовому забезпеченні діяльності ради, її виконавчих органів, вживає заходів до впровадження новітніх форм і методів діяльності юридичної служби.

2.10. Забезпечує ведення діловодства відділу відповідно до нормативних вимог  та номенклатури справ відділу.

2.11. Надає правові консультації з питань, що належать до компетенції міської ради та її виконавчих органів, а також за дорученням міського голови розглядає звернення громадян, звернення та запити депутатів міської ради.

        2.12. Здійснює заходи, спрямовані на підвищення рівня правових знань працівників виконавчих органів міської ради.

2.13.Здійснює інформаційно-правове забезпечення діяльності виконавчого комітету та міської ради.

2.14. Розглядає відповідно до чинного законодавства звернення громадян з питань, що належить до компетенції відділу.

ІІІ. ВІДДІЛ МАЄ ПРАВО

Відділ має право:

  1. Одержувати в установленому порядку для виконання покладених на нього завдань необхідні документи, інформацію, довідки, інші матеріали від посадових осіб місцевого самоврядування. З метою забезпечення своєчасного виконання завдань, які потребують оперативного вжиття відповідних заходів, посадові особи зобов'язані невідкладно подавати необхідні матеріали, які необхідні для виконання покладених на відділ завдань.
  2. Здійснювати в установленому законодавством порядку представництво інтересів Глухівської міської ради, виконавчого комітету Глухівської міської ради в усіх судах загальної юрисдикції, господарських, адміністративних судах всіх інстанцій, правоохоронних органах при розгляді правових питань.
  3. Брати участь у проведенні семінарів, інших занять з правових питань.
  4. Залучати, за згодою керівників виконавчих органів міської ради, відповідних спеціалістів для підготовки проектів нормативних актів та інших документів, а також для розробки і здійснення заходів, які проводяться відділом відповідно до покладених на нього завдань.
  5. Брати участь у засіданнях дорадчих органів міської ради, нарадах, які проводяться, у разі розгляду на них питань, які відносяться до компетенції відділу.
  6. Вносити пропозиції щодо приведення у відповідність до чинного законодавства проектів рішень міської ради, її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, інших правових актів, що суперечать закону, є обов’язковими для розгляду керівниками виконавчих органів ради та комунальних підприємств.
  7. Виносити на розгляд сесії міської ради, виконавчого комітету,  нарад, семінарів та інших заходів питання, що відносяться до компетенції відділу.
  8. Готувати пропозиції з питань оптимізації роботи відділу.

ІV. ВЗАЄМОВІДНОСИНИ

  1. Відділ у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє з постійними комісіями міської ради, управліннями, відділами та службами міської ради, відповідними структурними підрозділами Сумської обласної державної адміністрації,  громадянами, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування.
  2. На час відсутності працівника відділу, його обов’язки виконує інший працівник згідно взаємозаміни, зазначеної у посадових інструкціях.

V.СТРУКТУРА ТА УПРАВЛІННЯ СТРУКТУРНИМ ПІДРОЗДІЛОМ

  1. Положення про відділ його чисельність затверджуються міською радою за поданням міського голови.
  2. Відділ очолює начальник, якого призначає на посаду та звільняє з посади міський голова відповідно до вимог чинного законодавства.
  3. На посаду начальника відділу призначається особа, яка має вищу юридичну освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста, магістра та відповідає вимогам, встановленим Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування».
  4. На посаду головних спеціалістів - юрисконсультів відділу призначаються особи, які мають вищу юридичну освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста та відповідає вимогам, встановленим Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування».

Обов’язки начальника відділу визначаються посадовою інструкцією, яка затверджується розпорядженням міського голови.

  1. Начальник Відділу в межах своїх повноважень:

5.1. Організовує роботу відділу і несе персональну відповідальність за виконання покладених на відділ завдань.

5.2. Планує роботу відділу керуючись планом роботи виконавчого комітету міської ради та забезпечує належний і своєчасний стан виконання запланованих заходів.

5.3. Розробляє посадову інструкцію працівників відділу, та контролює її виконання, забезпечує дотримання правил внутрішнього розпорядку, трудової дисципліни, інструкцій з охорони праці.

5.4. Представляє відділ у відносинах з іншими державними органами, органами місцевого самоврядування з питань, віднесених до його компетенції.

5.5. Бере участь у нарадах, засіданнях виконавчого комітету та сесіях міської ради та інших заходах, у підготовці відповідних документів і матеріалів, що належать до компетенції відділу.

5.6. Забезпечує організацію контролю за виконанням документів органів влади вищого рівня, власних розпорядчих документів, доручень, що надійшли до відділу та дотримання відділом вимог регламентуючих документів з цього питання.

5.7. Узагальнює в межах наданої компетенції практику застосування норм законодавства.

5.8. Виконує інші функції, що відносяться до компетенції відділу.

  1. Працівники відділу:

6.1. Призначаються на посаду та звільнюються з посади міським головою в установленному законодавством порядку.

6.2. На працівників відділу поширюється дія Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування».

6.3. Обов’язки головних спеціалістів-юрисконсультів відділу визначаються посадовою інструкцією, які погоджуються керуючим справами виконавчого комітету міської ради за поданням начальника відділу та затверджується розпорядженням міського голови.

VІ. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

  1. Начальник та працівники відділу несуть відповідальність за свою діяльність згідно з чинним законодавством.
  2. Начальник відділу несе персональну відповідальність перед міським головою за виконання покладених на відділ завдань і функцій.
  3. Начальник відділу та головні спеціалісти-юрисконсульти відділу несуть особисту відповідальність за:

     1) невиконання або неналежне виконання посадових обов’язків;

     2) бездіяльність або невикористання наданих їм прав;

     3) несвоєчасне або неналежне оформлення і складання документів;

     4) недостовірність даних у документації, яку ведуть;

     5) порушення правил внутрішнього розпорядку та трудової дисципліни;

     6) порушення етики поведінки посадової особи місцевого самоврядування та обмежень, пов’язаних з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та її проходженням;

     7) невиконання вимог Законів України «Про місцеве самоврядування в України», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції».

VІІ. ФІНАНСОВЕ ТА МАТЕРІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Відділ фінансується за рахунок коштів бюджету міської ради.

VІІІ. РЕОРГАНІЗАЦІЯ

Реорганізація Відділу здійснюється за рішенням міської ради відповідно до чинного законодавства або за рішенням суду.

 

 

 

 

gerb sayt2024 © Всі права захищено.
Глухівська міська рада Сумської області