Перелік видів публічної інформації, розпорядником якої є виконавчий комітет Глухівської міської ради
Виконавчий комітет Глухівської міської ради має сукупність документованих відомостей про виконання функцій та завдань покладених на неї.
За способом сприйняття, формою подання, суспільним значенням документи є: візуальними, текстовими, графічними, комбінованими, табличними, управлінськими, суспільно-політичними.
У володінні виконавчого комітету Глухівської міської ради існує відкрита інформація та інформація з обмеженим доступом.
Відповідно до Закону України «Про інформацію» основними видами інформації за змістом, якою володіє Виконавчий комітет Глухівської міської ради є:
правова інформація (Конституція України, Закони України, постанови Верховної Ради, акти Президента України та Кабінету Міністрів України);
інформація про товар (протоколи тендерних закупівель робі, товарів та послуг, інформація про планування здійснення процедури закупівель, річні плани державних закупівель);
інформація про фізичну особу (національність, освіта, сімейний стан, релігійність, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження працівників);
статистична інформація (статистичні звіти та показники про стан в економічній, соціальній, культурній та інших сферах життя);
податкова інформація (інформація про доходи та витрати (декларації) посадових осіб місцевого самоврядування та членів їх сімей, податкові розрахунки та звіти);
науково-технічна інформація (технічні завдання на розробку програмного забезпечення);
інформація довідково-енциклопедичного характеру (документовані відомості (листи);
соціологічна інформація (матеріали соціологічних досліджень);
інформація про стан довкілля;
інші види, зокрема:
1. Інформація про виконавчий комітет Глухівської міської ради:
1.1. Функції, повноваження, основні завдання, напрями діяльності.
1.2. Інформація про місцезнаходження, засоби зв’язку.
1.3. Правила внутрішнього трудового розпорядку працівників трудового колективу виконавчого комітету Глухівської міської ради.
1.4. Інформація про загальні правила поведінки посадових осіб місцевого самоврядування.
1.5. Інформація про організаційну структуру (прізвища, імена, по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівників структурних підрозділів міської ради та її виконавчого комітету).
1.6. Положення про структурні підрозділи Глухівської міської ради та її виконавчого комітету
1.7. Перелік підприємств та установ комунальної власності територіальної громади міста Глухова.
2. Інформація про діяльність Глухівської міської ради та її виконавчого комітету
2.1. Регламент роботи виконавчого комітету Глухівської міської ради.
2.2. Регламент роботи міської ради.
2.3.Інструкція з діловодства у виконавчому комітеті Глухівської міської ради.
2.4. Плани роботи (річний, квартальні, місячні).
2.5. Звіти про виконання планів роботи.
2.6. Інформація про наради, конференції, семінари, засідання «круглих столів».
2.7. Інформація про діяльність дорадчих органів, що створені при виконавчому комітеті Глухівської міської ради.
2.8.Інформація про роботу Громадської ради.
2.9. Перелік розпоряджень міського голови.
2.10. Перелік доручень міського голови.
2.11. Перелік рішень виконавчого комітету Глухівської міської ради.
2.12. Перелік рішень Глухівської міської ради.
2.13. Проекти розпорядчих документів, що розглядаються на засіданні виконавчого комітету Глухівської міської ради.
2.14. Інформація про виконання органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади.
2.15. Протоколи Глухівської міської ради та її виконавчого комітету.
3. Інформація про нормативно-правову діяльність виконавчого комітету Глухівської міської ради та засідання, що проводяться.
3.1. Розпорядження міського голови.
3.2. Доручення міського голови.
3.3. Проекти нормативно-правових актів (у т.ч. регуляторні), розроблені структурними підрозділами міської ради, територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади, що підлягають обговоренню.
3.4. Протоколи нарад, що проводяться.
4. Інформація про діяльність міської ради з питань правової роботи.
4.1. Інформація про надання безкоштовної правової допомоги (про місця розташування, контактні телефони, графіки прийому).
4.2. Інформація про проведені перевірки відповідності чинному законодавству розпорядчих документів органів місцевого самоврядування.
4.3. Програма правової освіти населення.
4.4. Звіти про виконання Програми правової освіти населення.
5. Інформація про доступ до публічної інформації
5.1. Форми запитів на інформацію.
5.2. Порядок подання запитів на публічну інформацію.
5.2. Система обліку (Реєстр) публічної інформації, що знаходиться у володінні виконавчого комітету Глухівської міської ради.
5.3. Фактичні витрати на копіювання та друк запитуваних документів.
5.2. Звіти щодо задоволення запитів на публічну інформацію.
5.3. Перелік відомостей, що становлять службову інформацію.
6. Перелік підприємств, установ та організацій, які знаходяться на території міста Глухова, номери їх засобів зв’язку, номери засобів зв’язку їх керівників.
7. Інформація про державну реєстрацію у Головному управління юстиції у Сумській області нормативно-правових актів виданих Глухівською міською радою та її виконавчим комітетом.
8. Інформація з антикорупційної діяльності
8.1. Міська програма запобігання та протидії корупції
8.2. Плани заходів щодо попередження та профілактики корупційних правопорушень.
8.3. Діяльність координаційної ради з питань запобігання, протидії корупції та усунення її наслідків на території міста Глухів.
8.4. Звіти про виконання Планів заходів щодо попередження та профілактики корупційних правопорушень.
9. Інформація з питань кадрової роботи та служби в органах місцевого самоврядування.
9.1. Вакансії в структурних підрозділах Глухівської міської ради та її виконавчому комітеті.
9.2. Порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад в структурних підрозділах Глухівської міської ради та її виконавчому комітеті.
9.3. Інформація про нагородження відзнаками міської ради.
9.5. Протоколи засідань атестаційних комісій
9.6. Протоколи засідань конкурсних комісій
9.7. Посадові інструкції працівників
9.8. Інформація про чисельність, склад та рух кадрів
9.9. Інформація про доходи та витрати (декларації) посадових осіб місцевого самоврядування та членів їх сімей
9.10. Інформація щодо навчання (підвищення кваліфікації) посадових осіб місцевого самоврядування.
9.11. Інформація про відрядження керівництва та працівників виконавчого комітету Глухівської міської ради
9.12. Інформація щодо стажування посадових осіб місцевого самоврядування на посаді
9.13. Матеріали щодо формування кадрового резерву для служби в органах місцевого самоврядування.
9.14.Інформація про перепідготовку та підвищення кваліфікації працівників органів місцевого самоврядування
10. Інформація з Державного реєстру виборців.
11. Інформація про надання адміністративних послуг, що надаються у виконавчому комітеті Глухівської міської ради.
11.1. Форми і зразки документів, необхідних для надання адміністративних послуг та правила їх оформлення.
12. Інформація з питань планово-фінансової діяльності та матеріально-технічного забезпечення
12.1. Кошторис виконавчого комітету Глухівської міської ради
12.2. Витяги з річного розпису асигнувань міського бюджету на відповідний рік
12.3. Інформація про результативні показники виконання бюджетних програм
12.4. Інформація з питань бухгалтерського обліку
13. Інформація про розгляд звернень громадян
13.1. Порядок проведення особистого прийому громадян
13.2. Графік проведення особистого прийому громадян керівництвом Глухівської міської ради та її виконавчого комітету.
13.3. Графік виїзних особистих прийомів громадян керівництвом.
13.4. Графік телефонних «гарячих ліній»
13.5. Друкована форма реєстраційно-контрольної картки для звернення громадян
13.6. Аналітично-звітна інформація щодо стану та наслідків розгляду звернень та особистого прийому громадян
13.7.Статистична інформація по зверненнях Героїв Радянського Союзу
13.8. Статистична інформація по зверненнях героїв України
13.9. Статистична інформація по зверненнях героїв праці
13.10. Статистична інформація по зверненнях інвалідів Великої Вітчизняної війни
14. Інформація про цільові програми
15. Угоди про співпрацю
16. Інформація про закупівлю робіт, товарів та послуг
17. Архівні справи постійного, тривалого та тимчасового зберігання (зведені описи справ)
Перелік категорій відомостей, що становлять службову інформацію
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження міського голови
18.04. 2013 № 95-ОД___________
Перелік
категорій відомостей, що становлять службову інформацію, якій присвоюється гриф «Для службового користування» у Глухівській міській раді та її виконавчих органах
1. Відомості з питань мобілізаційної та оборонної роботи
1.1. Відомості про заходи мобілізаційної підготовки, мобілізаційного плану на особливий період виконавчого комітету міської ради, підприємств, установ та організацій, крім таких, що стосуються виробництва озброєння, боєприпасів, військової техніки, спеціальних комплектуючих виробів до них та будівництва фортифікаційних споруд (далі – оборонне замовлення), щодо:
- виробництва, закупівлі і поставки продовольства, сільськогосподарської продукції, лікарських засобів та медичного майна, ветеринарного майна і засобів ветеринарної медицини;
- забезпечення виконавців мобілізаційних завдань матеріально-технічними, сировинними та енергетичними ресурсами;
- показників з праці та кадрів, а також підготовки фахівців у закладах освіти з метою забезпечення потреб виконавців мобілізаційних завдань;
- надання медичних, транспортних, поштових, телекомунікаційних, житлово-комунальних, побутових, ремонтних та інших послуг;
1.2. Відомості щодо розрахунку розподілу лімітів вилучення техніки на підприємствах, організаціях та установах міста.
1.3. Відомості щодо мобілізаційних завдань на особливий період виконавчого комітету міської ради, підприємств, установ, організацій, крім таких, що виконують завдання стосовно оборонного замовлення.
1.4. Відомості про зміст навчань (тренувань) з питань мобілізаційної підготовки, мобілізації та територіальної оборони.
1.5. Відомості про військовозобов’язаних, заброньованих за структурними підрозділами виконавчого комітету міської ради, підприємствами, установами та організаціями – виконавцями мобілізаційних завдань, крім таких, що виконують завдання стосовно оборонного замовлення.
1.6. Відомості про організацію оповіщення, управління та зв’язку в особливий період виконавчого комітету міської ради.
1.7. Відомості про стан мобілізаційної готовності виконавчого комітету міської ради, підприємств, установ та організацій – виконавців мобілізаційних завдань, крім таких, що виконують завдання стосовно оборонного замовлення.
1.8. Відомості про заходи мобілізаційних планів виконавчого комітету міської ради щодо нормованого забезпечення населення, крім таких, що містять державну таємницю.
1.9. Відомості про плани технічного прикриття в особливий період об’єктів, розташованих на підвідомчій території, крім оборонних об’єктів.
1.10. Відомості про переліки, дислокацію, систему охорони об’єктів першої та другої груп регіонального і місцевого значення.
2. Відомості з питань технічного захисту інформації
2.1. Відомості (за окремими показниками) про планування, організацію запровадження заходів, фактичний стан, наявність недоліків в організації технічного захисту службової інформації щодо окремого об’єкта інформаційної діяльності.
2.2. Відомості за окремими показниками про зміст заходів, засоби комплексу технічного захисту інформації (КТЗІ), що призначені для захисту інформації з обмеженим доступом на конкретному об’єкті інформаційної діяльності або в конкретній інформаційній, телекомунікаційній чи інформаційно-телекомунікаційній системі.
2.3. Зведені відомості щодо сучасних засобів забезпечення технічного захисту інформації загального призначення, що можуть бути використані для потреб технічного захисту інформації.
2.4. Відомості про заходи щодо технічного захисту інформації, виконані суб’єктами господарювання згідно з отриманими ліцензіями, якщо вони не стосуються конкретних об’єктів і не розкривають норм ефективності захисту інформації, вимога щодо захисту якої встановлена чинним законодавством.
2.5. Відомості про вимоги технічного захисту інформації з обмеженим доступом, якщо ці вимоги не стосуються захисту інформації від витоку технічними каналами.
3. Відомості з питань режимно-секретної роботи
3.1. Акти перевірок стану режимно-секретної роботи у виконавчому комітеті міської ради.
3.2. Акти річних перевірок наявності секретних документів.
3.3. Номенклатура посад працівників виконавчого комітету міської ради, перебування на яких потребує оформлення на допуск до державної таємниці.
3.4. Акти категоріювання та обстеження об’єктів, на яких циркулює інформація з обмеженим доступом.
3.5. Перелік режимних приміщень.
3.6. Акти атестації режимних приміщень.
3.7. Облікові картки громадянина про надання допуску та доступу до державної таємниці.
3.8. Акти з перегляду грифів секретності матеріальних носіїв секретної інформації, якщо вони містять службову інформацію.
4. Відомості з питань безпеки та цивільного захисту населення
4.1. План цивільного захисту міста на особливий період.
5. Відомості з питань містобудування та будівництва
5.1. Опорний план М 1:5000.
5.2. Генеральний план М 1:5000.
5.3. Схема розміщення міста системи розселення М 1:25000 .
5.4. Схема транспорту М 1:5000.
5.5. Схема планувальних обмежень М 1:5000.
5.6. Схема інженерної підготовки М 1:5000.
5.7. Схема інженерного обладнання М 1:5000.
5.8. План червоних ліній М 1:5000.
5.9. Схема зведених інженерних мереж М 1:5000.
5.10. Схема планувальних обмежень і оцінка навколишнього середовища М 1:5000.
5.11. Пояснювальна записка до генерального плану.
5.12. Генеральний план (основне креслення) М 1:5000.
6. Відомості з питань житлово-комунального господарства
6.1. Відомості, що розкривають схеми та джерела водозабезпечення, заходи щодо їх охорони в містах з населенням понад 10 тис. осіб.
6.2. Відомості, що розкривають координати місць приєднання до комунальних водоводів об’єктів промисловості на території Сумської області.
6.3. Координати об’єктів джерел комунального водозабезпечення в місцях водозабору.
6.4. Відомості щодо організаційних заходів та технічних засобів охорони об’єктів комунального водозабезпечення.
6.5. Відомості про запаси знезаражуючих речовин для очищення питної води. .
6.6. Відомості, що розкривають координати об’єктів теплопостачання.
Керуюча справами виконавчого
комітету міської ради Н.А. Геращенко
ГЛУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
М І С Ь К О Г О Г О Л О В И
10.02.2014 м. Глухів № 42-ОД
Про внесення змін до Переліку категорій відомостей, що становлять службову інформацію, якій присвоюється гриф «Для службового користування» у Глухівській міській раді та її виконавчих органах |
У зв’язку з ліквідацією режимно-секретного органу виконавчого комітету Глухівської міської ради, керуючись пунктом 20 частини четвертої статті 42 та частиною восьмою статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1. Внести зміни до Переліку категорій відомостей, що становлять службову інформацію, якій присвоюється гриф «Для службового користування» у Глухівській міській раді та її виконавчих органах, затвердженого розпорядженням міського голови від 18.04.2013 № 95-ОД (далі – Перелік), а саме:
Виключити з Переліку розділ 3 «Відомості з питань режимно-секретної роботи».
У зв’язку з цим розділи 1 – 6 Переліку вважати відповідно розділами
1 – 5.
Міський голова Ю.О. Бурлака
Інформація про систему обліку (реєстр публічної інформації)
З метою забезпечення доступу до публічної інформації інформуємо, що документи, які знаходяться у володінні виконавчого комітету Глухівської міської ради реєструються у електронній системі (каб.12) та Реєстрі публічної інформації (каб. №11).