Шановні суб'єкти господарювання та громадяни!
Тримаючи вектор на поліпшення якості та умов надання послуг платникам, Державна податкова служба України продовжує перетворення на цифровий сервісний орган.
Відтепер за рахунок оновлення і модернізації програмно-апаратного комплексу Контакт-центру ДПС запроваджено дистанційний запис для отримання послуг в Центрах обслуговування платників (далі – ЦОП) – електронну чергу.
Суб'єкти господарювання та громадяни мають можливість отримати інформаційно-довідкові послуги в режимі online, зателефонувавши до Контакт-центру ДПС за номером телефону: 0 800 501 007 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів, з мобільних телефонів – за тарифами операторів мобільного зв'язку, щоденно з 8:00 до 19:00, у п'ятницю з 8:00 до 18:00 (крім суботи та неділі)), або звернувшись до чату Контакт-центру ДПС у месенджерах Viber (адреса: Контакт-центр Податкової) та Telegram (адреса: @DPS_ContactCenter_bot), зазначивши свій мобільний номер телефона та обравши будь-який напрямок з наданого списку інформаційно-довідкових послуг. Надалі, з'єднавшись з оператором чату обрати зручний час і дату візиту у ЦОП. Електронний талон надійде на вказану електронну пошту.
При будь-якому записі наявність електронної пошти обов'язкова!
Слід зазначити, що запис за допомогою чат-ботів має суттєві переваги зі зверненням на телефонну лінію Контакт-центру ДПС: запис здійснюється навіть під час повітряної тривоги та не має необхідності тривалий час чекати з'єднання з оператором або очікувати в черзі.
Створена система керування чергами та потоками у ЦОП сприяє коректному розподілу осіб, які звертаються в ЦОП, та запобігає їх скупченню.
При цьому ДПС запроваджено заходи для зворотного зв'язку з платниками після відвідування ними ЦОП, зокрема, проводиться опитування клієнтів щодо якості наданої послуги електронної черги для подальшого врахування в роботі та покращення рівня обслуговування.
Сервіс електронна черга створено для комфорту платників податків!