• Головна

ПРОГРАМА «ПРАВОПОРЯДОК НА 2018-2022 РОКИ»: ВІДЕОКАМЕРИ БУДУТЬ

MASHA

 Депутати міської ради ухвалили рішення «Про внесення змін до Комплексної міської програми «Правопорядок на 2018-2022 роки»».

Документ, схвалено під час засідання виконавчого комітету Глухівської міської ради 13 квітня 2020 року, залишили без змін. На реалізацію заходів із міського бюджету передбачено трохи більше мільйона гривень.

На утримання міського пункту охорони громадського порядку по вул. Ціолковського, 6 (забезпечення фінансування комунальних послуг) у 2020, 2021 та 2022-у планують витратити по 12 тисяч щороку.

Придбання та встановлення камер відеоспостереження, обслуговування системи відеоспостереження обійдеться міській скарбниці у 800 тис. грн (витрати заплановані на 2021 та 2022 рр. по 400 тисяч відповідно).

Військовій частині А 1376 (58 окрема механізована бригада м. Конотоп) з 2020 по 2022 роки надаватимуть матеріальну допомогу в розмірі 22 тисячі гривень щорічно.

Перевезення призовників до обласного збірного пункту у 2020-2022 роках коштуватиме міському бюджету по 12 тис. грн. Перевезення призовників до обласної призовної дільниці для проходження медичної комісії - по 10 тисяч гривень.

На забезпечення діяльності загонів територіальної оборони (харчування, перевезення, вирішення соціально-побутових проблем) протягом 2020-2022 рр. витрачатимуть по 16 тис. грн.

 

ПРИВАТИЗАЦІЯ-2020: АУКЦІОННА КОМІСІЯ ТА ПЕРЕЛІК ОБ’ЄКТІВ

 DEPUTTY

Під час засідання 22 квітня 2020 року народні обранці визначилися з переліком об’єктів комунальної власності територіальної громади міста, які підлягають приватизації у 2020 році. У новій редакції рішення йдеться про нежитлове приміщення загальною площею 109,9 кв. м, що знаходиться на вул. Руднєва,7; водонапірна вежа з цегляною прибудовою (вул. Заміська, 3); нежитлова будівля, бетонно-розчинний вузол (1395,7 кв. м, вул. Індустріальна,12а/2); оздоровчий комплекс (709,4 кв. м, вул. Індустріальна,12б).      

Організовуватиме процес аукціонна комісія з продажу об’єктів комунальної власності територіальної громади міста Глухова, які підлягають приватизації, положення про яке було затверджено під час засідання. До складу комісії будуть входити не менш як шість осіб. У разі потреби можуть залучатися з правом дорадчого органу спеціалісти, експерти, представники органів виконавчої влади. До основних повноважень комісії належать розробка умов продажу та подання до управління соціально-економічного розвитку Глухівської міської ради на затвердження; визначення стартової ціни продажу об`єкта приватизації та подання на затвердження Органом приватизації; розроблення інформаційного повідомлення про приватизацію об`єкта шляхом проведення аукціону; ведення протоколів засідань Комісії.

 

ЗЕМЛЯ ТА ЛЮДИ

Під час першого пленарного засідання тринадцятої сесії Глухівської міської ради сьомого скликання, що відбулося 22 квітня 2020 року, депутати передусім розглянули низку земельних питань.

Серед них «Про перелік земельних ділянок вільних від забудови та прав на них, які можуть бути виставлені на земельні торги окремими лотами у 2020-2022 роках». Мова йде про 17 земельних ділянок різного цільового призначення (функціонального використання). З детальною інформацією стосовно лотів можна ознайомитися на офіційному сайті Глухівської міської ради в розділі документи, рішення міської ради. 

Вимоги до суб'єктів роздрібної торгівлі продуктами харчування під час епідемії коронавірусу

 magaz

На виконання рішення позачергового засідання Сумської обласної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій від 16 квітня 2020 року, доводимо до відома суб’єктів господарювання, які здійснюють свою діяльність на території міста Глухова, про необхідність вжиття вичерпних заходів щодо забезпечення функціонування об’єктів, що здійснюють роздрібну торгівлю продуктами харчування, виключно за дотриманням наступних умов:

-  реалізація харчових продуктів здійснюється тільки зареєстрованими операторами ринку харчових продуктів;

- знаходження на об’єкті торгівлі не більше одного відвідувача на 20 кв.м. торгівельної площі;

- наявна можливість забезпечення дотримання відстаней між покупцями в чергах не менш, ніж 1,5 метри;

- забезпечення достатньою кількістю засобів індивідуального захисту персоналу, який працює в зоні контакту (зокрема захист обличчя та очей, використання гумових рукавичок), контроль за їх своєчасною заміною (з розрахунку 1 маска на 2-3 години роботи) та безпечним видаленням;

- проведення вологого прибирання приміщень, включаючи всі контактні поверхні, в т. ч. не рідше 2 разів на день із застосуванням зареєстрованих та дозволених в Україні дезінфікуючих засобів різних хімічних груп відповідно до Методичних рекомендацій по їх застосуванню при вірусних інфекціях, затверджених МОЗ України, а також впровадження режиму раціонального провітрювання приміщень;

- дотримання інших санітарних, гігієнічних та протиепідемічних вимог, визначених законодавством.

Виконавчий комітет Глухівської міської ради

 

gerb sayt2024 © Всі права захищено.
Глухівська міська рада Сумської області