ОГОЛОШЕННЯ ПРО ВАКАНСІЇ У ГЛУХІВСЬКІЙ МІСЬКІЙ РАДІ
Виконавчий комітет Глухівської міської ради запрошує на роботу на вакантні посади без проведення конкурсу у зв’язку з воєнним станом:
- Завідувач сектору з питань державної реєстрації відділу «Центр надання адміністративних послуг».
- Державний реєстратор сектору з питань державної реєстрації відділу «Центр надання адміністративних послуг».
Кваліфікаційні вимоги до кандидатів:
- Громадянство України.
- Освіта: вища не нижче ступеня магістра, спеціаліста або бакалавра (за рішенням суб’єкта призначення) за спеціальністю «Правознавство».
- Знання державної мови відповідно до Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної».
- Володіння комп’ютером на рівні користувача основних програм.
- Сертифікат професійної компетентності у сфері державної реєстрації (виданий згідно із законодавством).
- Досвід роботи:
- У сфері права – не менше трьох років.
- На посаді державного реєстратора або виконання функцій реєстратора – не менше одного року.
- У службі органів місцевого самоврядування, на посадах державної служби або в інших організаціях – не менше двох років.
Основні обов’язки:
- Прийом документів і ведення реєстраційних справ.
- Перевірка відповідності документів вимогам законодавства.
- Здійснення перевірки підстав для зупинення розгляду документів.
- Реєстрація прав на нерухоме майно, відкриття та закриття розділів у Державному реєстрі речових прав.
- Присвоєння реєстраційного номера об’єкта нерухомості під час державної реєстрації.
- Проведення реєстраційних дій у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців і громадських формувань.
- Виготовлення та збереження електронних копій документів у реєстраційних справах.
- Формування документів за результатами розгляду заяв.
Зацікавлені особи можуть звертатися до Глухівської міської ради для уточнення деталей за телефоном: 2-21-15.