ОГОЛОШЕННЯ ПРО ВАКАНСІЇ У ГЛУХІВСЬКІЙ МІСЬКІЙ РАДІ

 
 
 
Виконавчий комітет Глухівської міської ради запрошує на роботу на вакантні посади без проведення конкурсу у зв’язку з воєнним станом:
  • Завідувач сектору з питань державної реєстрації відділу «Центр надання адміністративних послуг».
  • Державний реєстратор сектору з питань державної реєстрації відділу «Центр надання адміністративних послуг».
Кваліфікаційні вимоги до кандидатів:
  1. Громадянство України.
  2. Освіта: вища не нижче ступеня магістра, спеціаліста або бакалавра (за рішенням суб’єкта призначення) за спеціальністю «Правознавство».
  3. Знання державної мови відповідно до Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної».
  4. Володіння комп’ютером на рівні користувача основних програм.
  5. Сертифікат професійної компетентності у сфері державної реєстрації (виданий згідно із законодавством).
  6. Досвід роботи:
    • У сфері права – не менше трьох років.
    • На посаді державного реєстратора або виконання функцій реєстратора – не менше одного року.
    • У службі органів місцевого самоврядування, на посадах державної служби або в інших організаціях – не менше двох років.
Основні обов’язки:
  • Прийом документів і ведення реєстраційних справ.
  • Перевірка відповідності документів вимогам законодавства.
  • Здійснення перевірки підстав для зупинення розгляду документів.
  • Реєстрація прав на нерухоме майно, відкриття та закриття розділів у Державному реєстрі речових прав.
  • Присвоєння реєстраційного номера об’єкта нерухомості під час державної реєстрації.
  • Проведення реєстраційних дій у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців і громадських формувань.
  • Виготовлення та збереження електронних копій документів у реєстраційних справах.
  • Формування документів за результатами розгляду заяв.
Зацікавлені особи можуть звертатися до Глухівської міської ради для уточнення деталей за телефоном: 2-21-15.

Друк

gerb sayt2024 © Всі права захищено.
Глухівська міська рада Сумської області