ЗУСТРІЧ З ПАРТНЕРАМИ

 

Модернізований ЦНАП Глухівської міської ради планується відкрити вже у першому півріччі 2021 року. Про це стало відомо після візиту у Глухів представників Програми «U-LEAD з Європою», яка допомагає вивести на принципово новий рівень надання адмінпослуг у громадах по всій Україні.

Представники команди NIRAS (раунд 4) Наталя СИДОРЕНКО та Галина МОСКАЛЕНКО у середу, 20 січня, відвідали підготовлене приміщення по вул.Києво-Московській,8. Разом із працівниками ЦНАПу детально обговорили розміщення меблів, інформаційних зон, крану електронної черги тощо. Також були обговорені деякі питання інституційного створення. Міський голова Надія ВАЙЛО проінформувала про плани з облаштування прилеглої території, де буде стоянка для машин, велосипедів і дитячих візочків.

cnapcnap1

  • Фактично новий ЦНАП стане своєрідним центром громади, адже сюди за довідками і оформленням різних документів звертатимуться тисячі наших жителів. Це буде візитна картка, тому ми дуже розраховуємо на допомогу партнерів. Свої зобов’язання по ремонту ми вже виконали, з настанням тепла почнемо роботи на вулиці. Дуже раді, що нам вдалось довести партнерам серйозність наших намірів, відновити ділову репутацію. За планом вже весною отримаємо техніку і меблі, а там і з відкриттям не будемо тягнути, - говорить міський голова Н.Вайло.

Нагадаємо, у рамках співробітництва Глухівської міської ради з Програмою «U-LEAD з Європою» триває модернізація ЦНАПу, створюються належні умови. Партнери надають допомогу у навчанні персоналу, у організаційно-правових аспектах, а також матеріальну допомогу (меблі, офісна техніка, розробка нового дизайну тощо).

Відкриття нового ЦНАПу по вул.Києво-Московській,8 (колишнє приміщення пенсійного фонду у п’ятиповерхівці поруч із школою мистецтв) значно покращить доступ до якісних адміністративних послуг у громаді. Сьогодні жителі за різними довідками, консультаціями, дозволами, реєстраціями та ін. звертаються у кілька різних місць за різними адресами.

 

gerb sayt2024 © Всі права захищено.
Глухівська міська рада Сумської області