Увага!!!Перереєстрація громадян які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті Глухівської міської ради

 

Нагадуємо, що відповідно до Правил обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, і надання їм жилих приміщень в Українській РСР, громадянам, які перебувають на квартирному обліку при виконавчому комітеті міської ради та потребують поліпшення житлових умов, щорічно з 1 жовтня по 31 грудня необхідно проходити перереєстрацію.

Метою вказаної перереєстрації є оновлення документів облікових справ громадян та підтвердження їх права на одержання житла.

Перереєстрація здійснюється на підставі наступних документів:

  1. Довідка про склад сім’ї та реєстрацію місця проживання (Центр надання адміністративних послуг при виконавчому комітеті міської ради за адресою: м.Глухів, вул. Шевченка 6, каб. № 1).
  2. Копії документів, що посвідчують особу заявника та членів його сім’ї, що перебувають з ним на черзі:
  • копії паспортів (сторінки 1, 2 та всі сторінки реєстрації) заявника та дорослих членів його сім’ї;
  • копії свідоцтв про народження неповнолітніх дітей;
  • копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру для всіх членів сім’ї.
  1. Копії документів про наявність у заявника та дорослих членів його сім’ї нерухомого майна у м. Глухів (витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно);
  2. Довідки з місця роботи/навчання заявника та членів його сім’ї.
  3. Копії документів, які дають право на включення заявника у пільгову чергу.
  4. Договір найму/піднайму, завірений в установленому порядку (за наявності).

Повний пакет вказаних документів приймається в управлінні житлово-комунального господарства та містобудування міської ради у вівторок з 09.00 до 12.00 та у четвер з 12.00 до 16.00 (вул. Спаська, 15, 2-й поверх, кабінет № 2).

 

gerb sayt2024 © Всі права захищено.
Глухівська міська рада Сумської області