ЦІКАВЛЯТЬСЯ? ВІДПОВІДАЙТЕ!
Секретар Глухівської міської ради Юрій Бурлака закликав керівників управлінь, відділів, комунальних підприємств, установ та організацій бути більш активними в інформаційному просторі.
1 червня відбулася чергова апаратна нарада. Передусім начальник відділу з питань державної реєстрації міської ради – державний реєстратор Олег Глазунов надав інформацію про комунальні унітарні підприємства: статут, майно, державну реєстрацію. При цьому він наголосив, що слід упорядкувати документацію низки комунальних підприємств згідно з чинним законодавством.
Сервіс для батьків
Начальник відділу-адміністратор «Центру надання адміністративних послуг» міської ради Лариса Цог, у свою чергу, повідомила про запровадження комплексної послуги «Є-Малятко». Експериментальний проєкт, який почав працювати в тестовому режимі в 31 місті України, в умовах карантину набув ще більшої актуальності. Тому його запроваджують на території всієї держави.
- Зазвичай, щоб отримати необхідні державні послуги, батькам новонародженої дитини потрібно відвідати понад 11 установ, зібрати 37 документів і витратити на це близько 10 днів. Сервіс «єМалятко» дозволяє оформити 10 послуг за однією заявою, - пояснила суть нововведення Лариса Георгіївна.
Мова йде про 10 державних послуг, пов’язаних з народженням дитини:
1) державна реєстрація народження та визначення походження дитини;
2) реєстрація місця проживання;
3) призначення допомоги при народженні дитини;
4) призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях;
5) внесення відомостей про дитину до Реєстру пацієнтів, що ведеться у центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я;
6) реєстрація у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків;
7) видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї;
8) визначення належності новонародженої дитини до громадянства України;
9) внесення інформації про новонароджену дитину до Єдиного державного демографічного реєстру;
10) присвоєнням унікального номера запису в ньому.
Щоб отримати комплексну послугу «єМалятко», потрібен мінімум оригіналів документів: паспорти обох батьків або цифрові паспорти в додатку Дія та медичне свідоцтва про народження (видається у пологовому будинку).
Під час заповнення заяви також знадобляться: номер платника податків обох батьків, унікальний номер запису в реєстрі (УНЗР) одного з батьків (для отримання УНЗР дитини), інформація про дату, місто та відділ ДРАЦС, який зареєстрував шлюб, номер банківського рахунку в форматі IBAN (для нарахування допомоги на дитину), підтвердження про оплату адмінзбору (для реєстрації місця проживання дитини). Але оригінали цих паперів не вимагатимуть - достатньо буде усної інформації, скан-копій або фото в телефоні. Адмінзбір можна сплатити під час заповнення заяви. Для цього потрібно мати відповідну суму на картці чи мобільному рахунку.
На сьогодні підготовлено розпорядження міського голови «Про реалізацію комплексної послуги «єМалятко» у відділі «ЦНАП» Глухівської міської ради, яким визначено адміністраторів, уповноважених для надання комплексної послуги. Направлено узгоджене рішення про співпрацю з відповідним ДРАЦС. Після проходження адміністраторами онлайн навчання та тестування їм буде надано доступ до порталу Дія.
Далі звіт про стан справ відбувався в площині тих питань, які глухівчани бурхливо обговорювали в соціальних мережах протягом минулого тижня.
Техніка для лікарні
Керівник Глухівської міської лікарні Сергій Носков зазначив, що техніка, яку рішенням міської ради було передано з ВЖРЕКП, раніше належала медичній установі й допомагала утримувати її чималу територію в належному стані. Певну частину робіт можна було виконувати власними силами, а не платити кошти іншим організаціям. Відтепер лікарня знову зможе самостійно вирішувати низку побутових питань.
Навколо дитячих садків
Коментуючи бурхливі дискусії, що виникли в соцмережах навколо відтермінування відкриття дитячих садків, начальник міського відділу освіти Людмила Васянович наголосила, що рішення ухвалювали разом із керівниками дошкільних закладів.
- Окрім вимог головного санітарного лікаря України, виконаних у кожній установі, є ще санітарний регламент, який вимагає, щоб у приміщеннях дитсадків було не менше +18. На час перевірки було +12, +13, - пояснила Людмила Григорівна. – До того ж ми маємо приймати малечу на вулиці. Якщо це зробили б під отими дощами, що були, діти б похворіли. Тому й вирішили трохи перечекати. Інших причин нема.
«Зелені» кошти
Стосовно інтернет-міфу про те, що міська рада зняла кошти з гемодіалізу й передала на покіс трави, начальник управління ЖКГ та містобудування Марія Сегеда зазначила, що на обслуговування зелених насаджень було виділено 300 тисяч гривень, і покіс трави фінансується саме з них.
- В інтернеті, газетах, на радіо має бути максимум інформації з офіційних джерел. Тоді менше виникатиме тих безпідставних вигадок, які з’являються в соціальних мережах, - наголосив присутнім Юрій Олександрович. – Звертайте увагу на те, що обговорюють люди, читайте, давайте коментарі, роз’яснення.