ЦІКАВЛЯТЬСЯ? ВІДПОВІДАЙТЕ!
Секретар Глухівської міської ради Юрій Бурлака закликав керівників управлінь, відділів, комунальних підприємств, установ та організацій бути більш активними в інформаційному просторі.
1 червня відбулася чергова апаратна нарада. Передусім начальник відділу з питань державної реєстрації міської ради – державний реєстратор Олег Глазунов надав інформацію про комунальні унітарні підприємства: статут, майно, державну реєстрацію. При цьому він наголосив, що слід упорядкувати документацію низки комунальних підприємств згідно з чинним законодавством.
Сервіс для батьків
Начальник відділу-адміністратор «Центру надання адміністративних послуг» міської ради Лариса Цог, у свою чергу, повідомила про запровадження комплексної послуги «Є-Малятко». Експериментальний проєкт, який почав працювати в тестовому режимі в 31 місті України, в умовах карантину набув ще більшої актуальності. Тому його запроваджують на території всієї держави.
- Зазвичай, щоб отримати необхідні державні послуги, батькам новонародженої дитини потрібно відвідати понад 11 установ, зібрати 37 документів і витратити на це близько 10 днів. Сервіс «єМалятко» дозволяє оформити 10 послуг за однією заявою, - пояснила суть нововведення Лариса Георгіївна.
Мова йде про 10 державних послуг, пов’язаних з народженням дитини:
1) державна реєстрація народження та визначення походження дитини;
2) реєстрація місця проживання;
3) призначення допомоги при народженні дитини;
4) призначення допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях;
5) внесення відомостей про дитину до Реєстру пацієнтів, що ведеться у центральній базі даних електронної системи охорони здоров’я;
6) реєстрація у Державному реєстрі фізичних осіб-платників податків;
7) видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї;
8) визначення належності новонародженої дитини до громадянства України;
9) внесення інформації про новонароджену дитину до Єдиного державного демографічного реєстру;
10) присвоєнням унікального номера запису в ньому.
Щоб отримати комплексну послугу «єМалятко», потрібен мінімум оригіналів документів: паспорти обох батьків або цифрові паспорти в додатку Дія та медичне свідоцтва про народження (видається у пологовому будинку).
Під час заповнення заяви також знадобляться: номер платника податків обох батьків, унікальний номер запису в реєстрі (УНЗР) одного з батьків (для отримання УНЗР дитини), інформація про дату, місто та відділ ДРАЦС, який зареєстрував шлюб, номер банківського рахунку в форматі IBAN (для нарахування допомоги на дитину), підтвердження про оплату адмінзбору (для реєстрації місця проживання дитини). Але оригінали цих паперів не вимагатимуть - достатньо буде усної інформації, скан-копій або фото в телефоні. Адмінзбір можна сплатити під час заповнення заяви. Для цього потрібно мати відповідну суму на картці чи мобільному рахунку.
На сьогодні підготовлено розпорядження міського голови «Про реалізацію комплексної послуги «єМалятко» у відділі «ЦНАП» Глухівської міської ради, яким визначено адміністраторів, уповноважених для надання комплексної послуги. Направлено узгоджене рішення про співпрацю з відповідним ДРАЦС. Після проходження адміністраторами онлайн навчання та тестування їм буде надано доступ до порталу Дія.
Далі звіт про стан справ відбувався в площині тих питань, які глухівчани бурхливо обговорювали в соціальних мережах протягом минулого тижня.
Техніка для лікарні
Керівник Глухівської міської лікарні Сергій Носков зазначив, що техніка, яку рішенням міської ради було передано з ВЖРЕКП, раніше належала медичній установі й допомагала утримувати її чималу територію в належному стані. Певну частину робіт можна було виконувати власними силами, а не платити кошти іншим організаціям. Відтепер лікарня знову зможе самостійно вирішувати низку побутових питань.
Навколо дитячих садків
Коментуючи бурхливі дискусії, що виникли в соцмережах навколо відтермінування відкриття дитячих садків, начальник міського відділу освіти Людмила Васянович наголосила, що рішення ухвалювали разом із керівниками дошкільних закладів.
- Окрім вимог головного санітарного лікаря України, виконаних у кожній установі, є ще санітарний регламент, який вимагає, щоб у приміщеннях дитсадків було не менше +18. На час перевірки було +12, +13, - пояснила Людмила Григорівна. – До того ж ми маємо приймати малечу на вулиці. Якщо це зробили б під отими дощами, що були, діти б похворіли. Тому й вирішили трохи перечекати. Інших причин нема.
«Зелені» кошти
Стосовно інтернет-міфу про те, що міська рада зняла кошти з гемодіалізу й передала на покіс трави, начальник управління ЖКГ та містобудування Марія Сегеда зазначила, що на обслуговування зелених насаджень було виділено 300 тисяч гривень, і покіс трави фінансується саме з них.
- В інтернеті, газетах, на радіо має бути максимум інформації з офіційних джерел. Тоді менше виникатиме тих безпідставних вигадок, які з’являються в соціальних мережах, - наголосив присутнім Юрій Олександрович. – Звертайте увагу на те, що обговорюють люди, читайте, давайте коментарі, роз’яснення.

 2025 © Всі права захищено.
2025 © Всі права захищено. Президент України
 Президент України Сумська обласна рада
Сумська обласна рада Кабінет міністрів України
Кабінет міністрів України Державний реєстр виборців
Державний реєстр виборців Сумська обласна Державна адміністрація
 Сумська обласна Державна адміністрація Міністерство освіти і науки України
Міністерство освіти і науки України PROZZORO - Портал публічних закупівель
 PROZZORO - Портал публічних закупівель IGov - Портал державних послуг
IGov - Портал державних послуг Аналіз публічних закупівель
 Аналіз публічних закупівель 
    Асоціація міст України
   Асоціація міст України