Зміни до Інструкції з діловодства у виконавчих органах Глухівської міської ради
ГЛУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
Р І Ш Е Н Н Я
21.10.2021 м. Глухів № 298
Про внесення змін до Інструкції з діловодства у виконавчих органах Глухівської міської ради
На виконання розпорядження голови Сумської обласної державної адміністрації від 27.09.2021 №600-ОД «Про внесення змін до розпорядження голови Сумської обласної державної адміністрації від 22.05.2018 №310-ОД», відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2020р. № 1087 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 р. № 950 і від 17 січня 2018 р. № 55», від 16 грудня 2020 року №1269 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55», з метою приведення вимог до документування управлінської інформації у виконавчих органах міської ради у відповідність із чинним законодавством, керуючись статтею 52 та частиною шостою статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради ВИРІШИВ:
- Внести зміни до рішення виконавчого комітету міської ради від 18.03.2021 №109 «Про Інструкцію з діловодства у виконавчих органах Глухівської міської ради», а саме:
1) викласти додаток 1 (пункт 7) до Інструкції з діловодства у виконавчих органах Глухівської міської ради в новій редакції, що додається.
- Контроль за виконанням Інструкції з діловодства у виконавчих органах Глухівської міської ради покласти на керуючого справами виконавчого комітету міської ради Громак Л.А.
Додаток
до рішення виконавчого комітету
21.10.2021 № 298
Додаток 1 до Інструкції (пункт 7)
ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА
оформлення документів
(нова редакція)
(нова редакція)
- Для друкування текстів службових документів використовується гарнітура Times New Roman та шрифт розміром 12-14 друкарських пунктів або 8-12 друкарських пунктів для друкування реквізиту «Власне імя, прізвище виконавця і номер його телефону», виносок, оформлення таблиць, пояснювальних написів до окремих елементів тексту документа або його реквізитів тощо.
- При оформленні застосовується шрифт:
напівжирний шрифт великими літерами — для назви виду документа. У назвах додатків нормативно-правового характеру (положення, інструкції, правила, порядки тощо), що затверджуються розпорядчими документами, великими літерами на окремому рядку друкується тільки перше слово;
напівжирний (прямий) — для заголовків, підзаголовків, назв розділів, підрозділів тощо та короткого змісту документа.
- При оформленні текстів міжрядковий інтервал повинен становити:
1 — для складових тексту документа, реквізиту «Додаток» та посилання на документ, що став підставою для підготовки (видання) поточного документа;
1,5 — для складових частин реквізитів «Адресат», «Гриф погодження» та «Гриф затвердження» (грифи погодження і затвердження напівжирним шрифтом не виділяються, текст вирівнюється по лівому полю. Риска на місці, де має бути підпис, не друкується);
1,5-3 — для відокремлення реквізитів документа один від одного, а також риски вкінці додатка до додатка.
- Власне ім’я та прізвище в реквізиті «Підпис» розміщується на рівні останнього рядка назви посади.
- Максимальна довжина рядка багаторядкових реквізитів (крім реквізиту тексту) — 73 міліметри (28 друкованих знаків).
- Якщо короткий зміст до тексту перевищує 150 знаків (п’ять рядків), його дозволяється продовжувати до межі правого поля. Крапка в кінці заголовка не ставиться.
- При оформленні документів відступ від межі лівого поля документа становить:
Продовження додатка 1
125 міліметрів — для власного імені та прізвища реквізиту «Підпис» (якщо документ має альбомну орієнтацію – 155 міліметрів);
100 міліметрів — для реквізиту «Гриф затвердження», слово «Додаток» (якщо документ має альбомну орієнтацію – 185 міліметрів);
90 міліметрів — для реквізиту «Адресат»;
10 міліметрів — для абзаців у тексті;
0 міліметрів:
для слів: «СЛУХАЛИ», «ВИСТУПИЛИ», «ВИРІШИЛИ», «УХВАЛИЛИ», «НАКАЗУЮ», «ЗОБОВ'ЯЗУЮ»;
для реквізитів: «Дата документа», «Короткий зміст документа», «Текст» (без абзаців), «Відмітка про наявність додатків», «Прізвище виконавця і номер його телефону», «Відмітка про виконання документа і надсилання його до справи», слово «Додаток», реквізити «Додаток» та слово «Підстава» запису про посилання на документ, що став підставою для підготовки (видання) поточного документа, найменування посади у реквізиті «Підпис», засвідчувального напису «Згідно з оригіналом» та для першого реквізиту «Гриф затвердження», якщо їх у документі два.
- Під час оформлення документів (додатків до них) на двох і більше сторінках друга та наступні сторінки повинні бути пронумеровані.
- Номери сторінок ставляться посередині верхнього поля сторінки арабськими цифрами без зазначення слова «сторінка» та розділових знаків. Перша сторінка не нумерується ні в документі, ні в кожному з додатків. Документ і кожен з додатків мають окрему нумерацію. Номер сторінки має бути надрукований гарнітурою Times New Roman та шрифтом того ж розміру, що й текст самого документа (12 – 14 друкарських пунктів).
- Тексти документів друкуються на одному боці аркуша. Документи зі строком зберігання до 10 років можна друкувати на лицьовому і зворотному боці аркуша.
- QR-код розміром 21 на 21 мм розміщується в нижньому лівому куті першої сторінки документа.
Для проектів актів та обов’язкових додатків до них, поряд із розміщуються його реквізити, наприклад:
Мінцифри № 003845.0011-П від 20.07.2020
Підписант: Петренко Петро Петрович
Сертифікат: 341С050Е72С685404000000 A6D05009B940D00
Дійсний: з 12.12.2020 12:38:06 до 12.12.2021 12:38:06.».
- Риска вкінці додатка до додатка розташовується по центру і друкується за допомогою 15 знаків нижнього підкреслювання гарнітурою Times New Roman та шрифт розміром 14 друкарських пунктів.
Міський голова Надія ВАЙЛО