ТОВ "ШАЛИГИНСЬКЕ" ПОВІДОМЛЯЄ

ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля 
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ШАЛИГИНСЬКЕ»
код згідно з ЄДРПОУ - 03778295
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ, або прізвище, ім'я та по батькові
фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або у разі відсутності ідентифікаційного коду зазначаються паспортні дані (серія, номер паспорта, ким і коли виданий) фізичної особи - підприємця)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
  1. Інформація про суб'єкта господарювання
Місце реєстрації ТОВ «ШАЛИГИНСЬКЕ»: 41470, Сумська обл., Глухівський р-н, селище міського типу Шалигине, вулиця Шевченка, будинок 199, тел: +380976153444.
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса, контактний ’ номер телефону)
  1. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
Планована діяльність передбачає реконструкцію під’їзної залізничної колії з ангаром для відстою локомотива ТОВ «Шалигинське» при ст. Глухів регіональної філії «Південно-Західна залізниця АТ «Укрзалізниця» за адресою: вул. Рильський шлях,1а в м. Глухів, Сумської області.
Технічна альтернатива 1.
Реконструкцію під’їзної залізничної колії з ангаром для відстою локомотива ТОВ «Шалигинське» при ст. Глухів планується на залізобетонних шпалах та рейках типу Р-65. Перевагами залізобетонних шпал є довговічність (зазвичай не менше 50 років), забезпечення високої стійкості рейкового шляху й плавності ходу рухомого складу. Крім того, застосування залізобетонних шпал дає змогу зберегти деревину. Тому технічна альтернатива 1 є найбільш ефективною з економічної та технологічної точок зору для забезпечення планової діяльності при незначному негативному впливі на навколишнє природне середовище
Технічна альтернатива 2.
Реконструкцію під’їзної залізничної колії на дерев’яних шпалах та рейках типу Р-50. Оскільки дерев’яні шпали швидше зношуються, тому потребують заміни раз в 3-5 років. Під час будівельних робіт із заміни дерев’яних шпал будуть утворюватися додаткові викиди в атмосферне повітря від будівельної техніки та відходи дерев’яних шпал які є являються небезпечними відходами. З урахуванням вищенаведеного обирається альтернатива 1.
  1. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Реконструкція під’їзної залізничної колії з ангаром для відстою локомотива планується здійснювати на трьох земельних ділянках:
  • - ділянка 1 з площею 0,9398 га, кадастровий номер ділянки 5910300000:01:010:0292;
  • - ділянка 2 з площею 3,56 га, кадастровий номер ділянки 5910300000:01:010:0249;
  • - ділянка 3 з площею 2,1587 га, кадастровий номер ділянки 5910300000:01:010:0306.
  • - ділянка 4 з площею 2,8957 га, кадастровий номер ділянки 5910300000:01:010:0294
Цільове призначення земельних ділянок - 11.02 Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості. Земельні ділянки знаходиться в оренді у Глухівської міської ради.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Не розглядається, оскільки планована діяльність можлива лише на даних земельних ділянках, у місці примикання до існуючої під’їзної колії № 1 що належить Хутір-Михайлівській дистанції колії (ПЧ-6, Глухів), по станції Глухів регіональної філії «Південно-Західна залізниця» АТ «Укрзалізниця».
  1. Соціально-економічний вплив планованої діяльності
Планована діяльність спрямована на забезпечення ефективної роботи підприємства, ефективне та раціональне використання виробничих потужностей підприємства. Основними позитивними факторами є можливість додаткового поповнення місцевого бюджету в вигляді податків, та створення додаткових робочих місць. Вплив характеризується як позитивний.
  1. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо)
До складу об’єкту «Реконструкція під’їзної залізничної колії з ангаром для відстою локомотива ТОВ «Шалигинське» при ст. Глухів регіональної філії «Південно-Західна залізниця АТ «Укрзалізниця» за адресою: вул. Рильський шлях, 1а в м. Глухів, Сумської області»» входять:
  • - чотири залізничні колії загальною протяжністю 2331,54 м;
  • - два стрілочні переводи .1/9 та один стрілочний перевід 1/6;
  • - ! ангар для відстою локомотиву площею 120,0 м2
Основні технічні дані проектованого об’єкту:
  • - Рід тяги - тепловозна;
  • - Тип локомотивів -ТГМ23;
  • - Категорія колії -VII;
  • - Швидкість руху поїздів - до 15 км/год;
  1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1:
Підприємство відноситься до об’єктів, для яких екологічні, санітарно - епідеміологічні, протипожежні та інші обмеження визначені в діючих нормативних документах, будівельних, санітарних, екологічних і протипожежних нормах.
Екологічні обмеження:
■ - при експлуатації об’єкта дотримуватись нормативів чинного природоохоронного законодавства;
  • - викиди від стаціонарних джерел викидів повинні здійснюватися при наявності Дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря (у відповідності з його умовами) та не перевищувати граничнодопустимих нормативів;
.- відходи, що утворюються на підприємстві в процесі виробничої діяльності, повинні передаватись іншим організаціям, згідно попередньо укладених договорів, для подальшого зберігання, оброблення, утилізації, знешкодження, захоронення, видалення;
  • - виконання вимог щодо раціонального використання природних ресурсів.
Санітарно-гігієнічні обмеження:
  • - експлуатацію об’єкта здійснювати згідно з чинними нормативними санітарно-гігієнічними нормами та правилами;
  • - дотримання вимог до організації санітарно-захисної зони відповідно до чинних санітарних та містобудівних нормативів та обмежень;
рівень акустичного забруднення не повинен перевищувати нормативів шумового забруднення та вібрації на межі встановленої СЗЗ.
Інші обмеження:
  • - дотримання правил пожежної та техногенної безпеки.
Замовник бере на себе зобов’язання виконувати всі умови щодо експлуатації об’єкту діяльності, а також ресурсозберігаючі, охоронні захисні та інші заходи щодо умов безпечної експлуатації обладнання, дотримання вимог природоохоронного та санітарного законодавства. При цьому вплив на навколишнє середовище знаходиться в межах нормативів і не потребує додаткових екологічних обмежень.
щодо технічної альтернативи 2:
Екологічні та інші обмеження планової діяльності технічної альтернативи 2 аналогічні з технічною альтернативою 1.
щодо територіальної альтернативи 1:
Відстань до найближчої житлової забудови повинна відповідати нормативними документам. Санітарно- захисна зона згідно Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів, затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 19.06.96 р. № 173 (ДСП 173-96): - для залізничної колії встановлюється нормативна СЗЗ у розмірі 100 м від осі крайньої залізничної колії за умови забезпечення
нормативних рівнів шуму в прилеглих об'єктах та на території забудови(п. 5.20) та під’їзні колії - 50 м та відокремлювати від житлової забудови шумозахисними екранами.
щодо територіальної альтернативи 2:
Територіальної альтернатива 2 не розглядається.
  1. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи І:
Топографо-геодезичні, інженерно-геологічні вишукування у необхідному обсязі згідно з чинним законодавством. Проектні рішення в період будівництва та експлуатації забезпечують раціональне використання ґрунту, передбачають заходи протидії підтопленню (вертикальне планування території з відведенням поверхневих вод), просіданню (влаштування під спорудами екранів із ущільненого ґрунту, якісне ущільнення зворотної засипки пазух котлованів і траншей), активізації інших екзогенних процесів, а також охоронні, відновлювальні та компенсаційні заходи (розміщення газонів та зелених насаджень із наданням необхідних уклонів озелененої поверхні для забезпечення стікання води тощо).
щодо технічної альтернативи 2:
Технічна альтернатива 2 та вплив від її вибору не розглядається.
щодо територіальної альтернативи 1:
  • - інженерно-геологічні та геодезичні вишукування на майданчику будівництва;
  • - організація відведення дощових та талих вод;
  • - зняття при земляних роботах верхнього шару ґрунту, окреме його складування та повернення при плануванні території, що забезпечує максимальне збереження насипного та рослинного шару ґрунту.
щодо територіальної альтернативи 2:
Територіальної альтернатива 2 не розглядається.
  1. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1: джерелами потенційного впливу від нового будівництва виставочних залізничних колій на навколишнє середовище є залізничний транспорт який рухається по проектованим коліям.
Можливі впливи планової діяльності (при будівництві та експлуатації) об’єкта на довкілля є:
Повітряне середовище:
під час будівництва: тимчасовий допустимий вплив за рахунок викидів забруднюючих речовин при роботі спеціалізованої техніки та транспорту, здійсненні будівельно-монтажних (зварювальних, фарбувальних та інших) робіт;
під час експлуатації: викиди в атмосферне повітря від руху залізничного транспорту..
Водне середовище:
на період будівництва: для санітарно-побутових і службових потреб використовують тимчасові пересувні приміщення. Водопостачання - привозна вода, каналізування - встановлення біотуалетів у відповідності до розробленого «Проекту організації будівництва»
на період експлуатації: господарсько-побутове водопостачання та водовідведення від об’єкту відсутнє.
Потенційних джерел забруднення підземних та поверхневих вод від планованої діяльності не передбачається.
Ґрунт:
на період будівництва: зняття насипного рослинного шару ґрунту, виїмка ґрунту, незначним джерелом забруднення може стати будівельне сміття та відходи паливно-мастильних матеріалів від роботи будівельних механізмів. З метою запобігання негативного впливу на ґрунт передбачається застосування тільки технічно перевіреної техніки та механізмів, здійснення поточних оглядів техніки, інструктаж обслуговуючого персоналу. Передбачається оснащення будівельного майданчику контейнерами для побутових і будівельних відходів, вивезення згідно договорів.
при експлуатації: при експлуатації об’єкту вплив на грунт не передбачається.
Рослинний і тваринний світ, заповідні об’єкти-, передбачувана діяльність не матиме негативного впливу на рослинний і тваринний світ, їх популяції та міграції. Території ПЗФ (вищого та нижчих рангів) у межах проектованого об’єкту та його санітарно-захисної зони відсутні.
Навколишнє соціальне середовище (місцеве населення та інші зацікавлені групи): вивчається через механізм публікації в З МІ та громадських обговорень.
Навколишнє техногенне середовище', негативний вплив на промислові, житлово-цивільні і сільсько­господарські об’єкти, наземні та підземні споруди, соціальну організацію території, пам’ятки культури,
архітектури, історії та інші елементи техногенного середовища під час експлуатації проектованого об’єкта не очікується.
Відходи виробництва і можливість їх повторного використання, утилізації, знешкодження або безпечного захоронення'.
При виконанні будівельно-монтажних робіт та експлуатації виставочних залізничних колій передбачено утворення відходів які утворюються від планованих технологічних процесів та життєдіяльності проектованого об’єкту (будівельні відходи, відходи від обслуговування залізничної колії, тверді-побутові відходи від працюючих).
Поводження з відходами відповідає вимогам чинного законодавства.
щодо технічної альтернативи 2:
Технічна альтернатива 2 та вплив від її вибору не розглядається.                                     ,
щодо територіальної альтернативи 1:
Сфера джерела та види можливого впливу на довкілля аналогічні Технічній альтернативі 1.
щодо територіальної альтернативи 2:
Територіальної альтернатива 2 не розглядається.
  1. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об'єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»)
Планована діяльність передбачає реконструкцію під’їзної залізничної колії з ангаром для відстою локомотива ТОВ «Шалигинське» при ст. Глухів регіональної філії «Південно-Західна залізниця АТ «Укрзалізниця» за адресою: вул. Рильський шлях, 1а в м. Глухів, Сумської області належить до другої категорії видів планованої діяльності та об'єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із ст.З Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» ч.З пункт 10, 14.
  1. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, Довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав)
Підстави для оцінки транскордонного впливу на довкілля відсутні
  1. Планований обсяг досліджень га рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Плановий обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з ОВД у відповідності ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-УШ від 23 травня 2017 року.
  1. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості
Планована суб'єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
  • - підготовку суб'єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
  • - проведення громадського обговорення планованої діяльності;
  • - аналіз уповноваженим органом звіту з .оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб'єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, іншої інформації;
  • - надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого попереднім абзацом;
  • - врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у цій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб'єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
Тимчасово, на період дії та в межах території карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби (СОУТО-19), спричиненої коронавірусом 8АК.8-СоУ-2, до повного його скасування та протягом ЗО днів з дня скасування карантину, громадські слухання не проводяться і не призначаються на дати, що припадають на цей період, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля.
  1. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля
Протягом 20 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть унікальний реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень та пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб'єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб'єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов'язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
  1. Рішення про провадження планованої діяльності
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде:
Дозвіл на виконання будівельних робіт згідно статті 37 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» видано Державною архітектурно-будівельною інспекцією України
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»)
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
  1. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Департамент захисту довкілля та енергетики Сумської обласної державної адміністрації, Поштова адреса: 40030, м. Суми, майдан Незалежності, 2, Електронна адреса: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її., Номер телефону: (0542) 77-08-61, Контактна особа - Шкробот Інна Вікторівна, начальник відділу екологічної оцінки, моніторингу та економіки природокористування.
(найменування уповноваженого органу, - поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)

Друк

gerb sayt2024 © Всі права захищено.
Глухівська міська рада Сумської області