ІНФОРМАЦІЯ про стан роботи зі зверненнями громадян в Глухівському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Сумської області за 2018 рік
В управлінні створені всі необхідні умови для реалізації громадянами наданого Конституцією України права на звернення, в тому числі і для громадян з обмеженими фізичними можливостями. Приміщення управління обладнано пандусами, які забезпечують безперешкодний доступ інвалідів або людей похилого віку до приміщення. При вході в управління для осіб з обмеженими фізичними можливостями встановлено кнопку виклику спеціаліста для надання, у разі потреби, необхідної консультаційної допомоги.
Прийом громадян в управлінні здійснювався згідно затверджених графіків, забезпечувався контроль за їх дотриманням.
Протягом 2018 року до керівництва управління надійшло 1038 звернень, в тому числі на особистих прийомах було прийнято 262 осіб, на виїзних прийомах - 758 осіб, через засоби зв“язку - 7 осіб, через вищі органи влади - 2 особи, з Державної установи “Урядовий контактний центр” - 9 осіб.
Найбільша питома вага порушених питань пов’язана з призначенням та перерахунком пенсій (208 особи), щодо підвищення розміру пенсій (287 осіба), визначення права на пенсію (29осіб), виконання рішення суду (33 особи), роз’яснення діючого пенсійного законодавства (73 особи), внесення змін до діючого пенсійного законодавства (69 особа), виплата допомоги на поховання (2 особа).
Проведено 758 виїзних прийомів, з них 32 до осіб з обмеженими фізичними можливостями.
З початку року право на звернення через приймальню "фронт-офісу" реалізували 19774 громадян.
В управлінні працює «гаряча телефонна лінія», яка дає переваги громадянам у порівнянні з письмовими зверненнями завдяки безпосередньому спілкуванню по телефону з керівництвом управління. За телефонами „гарячої лінії” протягом 2018 року153 жителів міста та району отримали консультації та роз’яснення.
Протягом звітного періоду до управління надійшло 100 письмових звернення. Всі звернення розглянуті вчасно, згідно Закону України “Про звернення громадян”. При цьому 82 звернення надійшли безпосередньо від заявників, 7 – поштою, 2 — через вищі органи влади, 9 - гаряча урядова лінія. На 1036 звернень громадян надані роз’яснення, 2 звернення знаходяться на розгляді.
За 2018 рік через Веб — портал Пенсійного фонду України до управління надійшло 22 звернення. Всі звернення розглянуті вчасно.
Продовжується робота по роз’ясненню громадянам можливості отримання консультацій за допомогою веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, який дає змогу отримати вільний доступ до об’єктивної та своєчасної інформації. Станом на 29.12.2018 року на веб-порталі зареєструвалося 32225 користувача, в тому числі 25876 пенсіонери або 62,39 % від загальної чисельності.
Робота по розгляду звернень громадян, організація особистого прийому перебуває на постійному контролі в керівництва управління.
Є. Шершньова, головний спеціаліст відділу обслуговування громадян