ПЕРЕВАГИ ОНЛАЙН-СЕРВІСІВ ДЛЯ СПОЖИВАЧІВ
- Особистий кабінет– найпопулярніший клієнтський сервіс. Тут можна передати покази, одразу побачити суму до сплати і розрахуватися за світло. Обсяги використаної електроенергії, історія платежів, сповіщення про можливі відключення – уся ця інформація є в акаунті споживача.
- Мобільний застосунок "E-Svitlo"– аналог особистого кабінету, що завжди під рукою. Він адаптований для користувачів смартфонів.
Також у особистому кабінеті можна обрати спосіб отримання рахунку за електроенергію, зокрема, відмовитися від паперових платіжок і перейти на електронні. Для цього треба поставити відмітку в налаштуваннях.
Рахунки в "E-SVITLO" – зручно для клієнтів, корисно для довкілля. За інформацією спеціалістів ТОВ "ЕНЕРА СУМИ", майже 28 тисяч побутових споживачів обрали онлайн-платіжки і відмовилися від паперових.
-
Сайт ТОВ "ЕНЕРА СУМИ". Якщо клієнт бажає сплатити за світло без будь-яких реєстрацій, авторизацій і без комісії, то найпростіше це зробити на інтернет-порталі постачальника.
"Спершу оберіть опцію "Сплачуй легко". Далі – достатньо вказати номер особового рахунка чи просто вашу адресу, буде відображена сума нарахувань, яку можна сплатити карткою або через GPay".
Фахівці ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" постійно працюють над покращенням цифрових сервісів, що дозволяють швидко вирішити питання електропостачання.
Надіслати покази, розрахуватися за електроенергію, перевірити споживання, нарахування і платежі можна у будь-який час з комп'ютера чи просто зі свого смартфона.
Крім того, доступна функція онлайн-звернення, якщо потрібно дізнатися додаткову інформацію за особовим рахунком.