Інформація про підсумки роботи зі зверненнями громадян за І півріччя 2020 року

 

Кабінетом Міністрів України, ведеться електронний облік звернень громадян.

Питання стану роботи зі зверненнями громадян двічі на рік розглядається на засіданнях виконавчого комітету міської ради, за потребою – на нарадах у заступників міського голови та керуючого справами виконавчого комітету міської ради, на засіданні постійно діючої комісії Відповідно до Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» у виконавчому комітеті міської ради здійснюється постійний контроль за організацією роботи зі зверненнями громадян та забезпечено всі організаційні заходи щодо виконання його положень.

Організацію роботи зі зверненнями громадян, що надходять до виконавчого комітету міської ради, забезпечує відділ «Центр надання адміністративних послуг» міської ради. Діловодство здійснюється у відповідності до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, затвердженої з питань розгляду звернень громадян при виконавчому комітеті міської ради.

Згідно вимог діючого законодавства керівництвом виконавчого комітету проводяться особисті прийоми громадян згідно графіків, які затверджуються двічі на рік та передбачають проведення прийомів громадян як в приміщенні виконавчого комітету міської ради так і за місцем проживання у віддалених мікрорайонах.

Графіки прийомів оприлюднювались на сайті міської ради в рубриці «Звернення громадян» та на інформаційних стендах в приміщенні виконавчого комітету міської ради.

У виконавчому комітеті міської ради забезпечено функціонування «гарячої» телефонної лінії, робота якої активувалась у зв’язку із запровадження карантинного режиму. В роботі «гарячої» телефонної лінії бали участь секретар міської ради, заступники міського голови, керуючий справами виконавчого комітету міської ради, адміністратори ЦНАП. Всього у звітному періоді до ЦНАП надійшло 24 телефонні дзвінки. Тим, хто звертався надавались ґрунтовні роз’яснення та консультації.

Особлива увага керівництвом та працівниками виконавчого комітету міської ради приділялась культурі обслуговування громадян.

Протягом І півріччя 2020 року до виконавчого комітету міської ради, в тому числі через органи вищого рівня, надійшло 418 звернень, в яких порушено 427 питань.

 Із загальної кількості звернень, що надійшли до виконавчого комітету міської ради: 399 – письмових, 19 – усних звернень під час проведення особистих прийомів керівництвом виконавчого комітету

 За звітний період надійшло 23 колективних звернення, що становить 6 відсотків від загальної кількості звернень громадян.

Через органи вищої влади за звітний період надійшло 13 звернень, зокрема з:

- Сумської обласної державної адміністрації – 4 звернення;

- Офісу Президента України – 8 звернень;

- Верховної Ради України – 1 звернення.

Із загальної кількості 8 звернень надійшло від постійного дописувача Ковальчука Б.Д. з питань відключення квартири від централізованого опалення та теплопостачання, забезпечення заявника новим автомобілем з ручним керуванням, щодо безперешкодного доступу у місті Глухові осіб з інвалідністю до державних установ.

 2 звернення надійшло від учасника АТО Верченка В.М. з питань пільг на комунальні послуги.

 На всі звернення, що надійшли через органи вищої влади, надані обґрунтовані відповіді.

Загалом у зверненнях громадян, що надійшли до виконавчого комітету міської ради, упродовж звітного періоду було порушеноно 427 питань різної тематики.

Найбільш актуальною групою питань протягом останніх років залишаються питання соціального захисту. Всього в першому півріччі 2020 року отримано 258 звернень цієї тематики, або 49 відсотків від загальної кількості звернень. Пріоритетним для громадян було питання надання одноразової грошової допомоги.

Виконавчий комітет Глухівської міської ради продовжує спрямовувати свою діяльність на поліпшення життя мешканців міста, насамперед соціально незахищеної категорії населення. У звітному періоді 213 мешканців міста отримали одноразову матеріальну допомогу.

Друге місце за актуальністю посіли питання комунального та дорожнього господарства – 184 звернення, або 44 відсотка від загальної кількості порушених питань. Найчастіше у цій тематичній групі порушувалися питання вуличного освітлення; передачі у комунальну власність світлодіодних прожекторів; благоустрою доріг вулиць Некрасова, Заводської, Пушкіна; ремонту дахів будинків по вул. Вокзальній, 6 та Терещенків, 21; надання дозволу на відключення квартири від централізованого опалення.

Багаторазові звернення надходили від мешканця будинку № 27 по вул. Києво – Московській щодо тарифу з обслуговування внутрішньобудинкової системи теплопостачання та від мешканців багатоквартирного будинку по вулиці Київський шлях з питання облаштування вигрібної ями.

Всі звернення, що надходили, ретельно вивчались фахівцями, за потребою – з виїздом на місце та за участю самих заявників. У разі, коли звернення потребували додаткового опрацювання або виділення додаткових коштів із місцевого бюджету для вирішення питання, строки розгляду продовжувалися. У цьому випадку заявникам надавалися додаткові відповіді. У більшості випадків це стосується заяв, в яких порушуються питання комунального господарства.

Третє місце за актуальністю посіли питання аграрної політики і земельних відносин – 51 (12 відсотків). У цій тематичній групі громадяни порушували питання надання земельної ділянки для індивідуального житлового будівництва, землекористування та присадибного господарства, отримання та оформлення документів на приватизацію земельних ділянок.

Важливу роль у посиленні довіри до міської влади відіграє особисте спілкування керівництва з громадянами. Прийоми громадян здійснюються відповідно до затвердженого графіку. У зв’язку із запровадженням карантинних заходів було обмежено проведення прийом громадян за місцем проживання у віддалених мікрорайонах та у трудових колективах.

Під час проведення прийомів забезпечений першочерговий прийом пільгових категорій населення. За пропозиціями керівництва до проведення прийомів залучаються керівники управлінь та відділів міської ради.

У звітному періоді (зокрема у ІІ кварталі) до керівництва надійшло 19 звернень на особистих прийомах. На зменшення кількості звернень на особистих прийомах вплинуло зменшення активності населення у зв’язку із запровадженням карантинних заходів через спалах корона вірусної інфекції.

Виконавчим комітетом міської ради приділяється особлива увага вирішенню проблем, з якими звертаються інваліди, ветерани війни та праці, багатодітні сім’ї, особи, постраждалі від аварії на Чорнобильській АЕС, одинокі матері, учасники бойових дій та члени їх сімей, внутрішньо переміщені особи та інші громадяни, які потребують соціального захисту.

Впродовж звітного періоду від даної категорії населення надійшло 248   звернень, що становить 54 відсотка від загальної кількості звернень.

Виконавчим комітетом міської ради забезпечено взаємодію з комунальною установою «Сумський обласний контактний центр» щодо оперативного опрацювання звернень, що надходять на Урядову гарячу лінію. Протягом звітного періоду з державної установи «Урядовий контактний центр» та Сумського обласного контактного центру надійшло на розгляд 98 звернення, що на 40 відсотків менше аналогічного показника минулого року (у І півріччі 2019 року – 162 звернення). Здебільшого такі звернення містили в собі питання, пов’язані з нарахуванням пільг, субсидій та соціальної допомоги. Майже всі вони носили консультативний характер, адже заявники попередньо отримували відповіді на місцях, але їх не задовольняла відповідь і вони телефонували на Урядову гарячу лінію.

Упродовж звітного періоду надійшло 52 запита на отримання публічної інформації, що на 4 запита менше ніж у І півріччі минулого року. Всі запити розглядалися в терміни, передбачені чинним законодавством, тобто 5 робочих днів, а за необхідністю готувалися відповіді про продовження термінів розгляду до 20 днів.

У відповідності до Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції» правом надіслати електронне звернення через офіційний веб-сайт міської ради скористалося 14 осіб. Реєстрація та опрацювання таких звернень здійснювалася у відповідності до вимог законодавства.

 Працівниками відділу «Центр надання адміністративних послуг» міської ради здійснюється щоденний консультативний прийом громадян з питань, що належать до повноважень міської ради. Мешканцям надаються консультації, як при безпосередньому зверненні до відділу, так і в телефонному режимі.

Виконавчим комітетом міської ради ведеться робота по попередженню надходження заяв і скарг шляхом зустрічей з населенням, інформування і роз’яснення напрямків діяльності міської ради з питань соціального та економічного розвитку міста.

Стан виконавської дисципліни, в тому числі, у структурних підрозділах міської ради знаходиться на постійному контролі.

 

 

gerb sayt2024 © Всі права захищено.
Глухівська міська рада Сумської області