• Головна
  • Відділ ведення реєстру територіальної громади Глухівської міської ради

Положення про відділ ведення реєстру територіальної громади Глухівської міської ради

І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1. Відділ ведення Реєстру територіальної громади Глухівської міської ради  (далі – Відділ )  є  виконавчим органом Глухівської міської ради.

2. Рішення щодо утворення Відділу приймається міською   радою згідно Закону України «Про  внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг». Відділ підзвітний і підконтрольний  міській раді, підпорядкований виконавчому комітету міської ради та  міському голові. Координацію діяльності Відділу здійснює керуюча справами виконавчого комітету Глухівської  міської ради.

3. У своїй діяльності Відділ керується Конституцією України, Законами України  «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про  внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг», іншими законами України, указами і розпорядженнями Президента України, актами Кабінету Міністрів України, іншими нормативними актами органів місцевого самоврядування, рішеннями Глухівської міської ради та її виконавчого комітету, розпорядженнями міського голови  та цим Положенням

ІІ. ЗАВДАННЯ ТА ФУНКЦІЇ

1.Основними завданнями Відділу є:

1.1. Забезпечення реалізації державної політики у сфері ведення Реєстру територіальної громади, здійснення реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці, визначенихЗаконами України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні, Кодексом  України про адміністративні правопорушення» та іншими нормативними актами.

1.2. Відділ відповідно до покладених на нього завдань:

1.2.1. Здійснює роботу, пов’язану із забезпеченням формування та ведення Реєстру територіальної громади міста Глухова.

1.2.2. Здійснює реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

1.2.3. Здійснює передачу інформації та/або внесення у встановленому законом порядку відомостей про реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб до Єдиного державного демографічного реєстру.

1.2.4. Надає відділу ведення Державного реєстру виборців Глухівської міської ради відомості про виборців (осіб), на підставі яких здійснюється періодичне поновлення  бази персональних даних Державного реєстру виборців, здійснюється уточнення персональних даних виборців у порядку та в строки, визначені законодавством.

1.2.5. Розглядає справи про адміністративні правопорушення за статтями 197, 198 КУпАП.

1.2.6. Забезпечує ведення картотек з питань реєстрації фізичних осіб.

1.2.7. Реалізує заходи з підвищення кваліфікації працівників відділу у сфері ведення Реєстру територіальної громади.

1.2.8. Узагальнює практику застосування законодавства у сфері ведення Реєстру територіальної громади, готує пропозиції щодо його вдосконалення, усунення суперечностей між актами законодавства та заповнення прогалин у ньому.

1.2.9. Вносить пропозиції керуючій справами виконавчого комітету  міської ради, щодо удосконалення роботи відділу ведення Реєстру територіальної громади.

1.2.10. Здійснює інші заходи щодо підвищення ефективності роботи відділу ведення Реєстру територіальної громади.

1.2.11. Забезпечує надання необхідної звітної інформації у встановлені терміни.

1.2.12. У межах своєї компетенції бере участь у підготовці розпоряджень міського голови, рішень міської ради та її виконавчого комітету.

 

ІІІ.  ВІДДІЛ МАЄ ПРАВО

1. Одержувати безкоштовно в установленому законодавством порядку інформацію, документи і матеріали від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності та їх посадових осіб з питань, що стосуються діяльності відділу.

2. Брати участь у нарадах, у роботі консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів для сприяння здійсненню покладених на нього завдань.

3. Скликати в установленому порядку наради з питань, які належать до його компетенції.

4. Залучати спеціалістів інших підрозділів  міської ради для вирішення питань, віднесених до компетенції  відділу.

5. Порушувати клопотання перед керуючою справами виконавчого комітету, щодо вжиття заходів з метою забезпечення ефективної роботи відділу.

 

ІV. ВЗАЄМОВІДНОСИНИ (СЛУЖБОВІ ЗВ’ЯЗКИ)

Відділ під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями.

V.СТРУКТУРА ТА УПРАВЛІННЯ СТРУКТУРНИМ ПІДРОЗДІЛОМ

1. Положення про Відділ  затверджується міською радою.

2. Штатний розпис Відділу затверджуються міським головою за пропозицією начальника відділу та погодженням з фінансовим управлінням міської ради.

3. Відділ очолює начальник, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою.

4. На посаду начальника відділупризначається  особа, яка має вищу  освіту за кваліфікацією спеціаліст або магістр, стаж роботи за фахом не менше 3-х років.

5.   Не може бути призначена на посаду начальника відділу особа, щодо якої існують обмеження, передбачені законами України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та «Про запобігання  корупції».

6.  Начальник Відділу підпорядковується безпосередньо керуючій справами виконавчого комітету міської ради .

 Начальник Відділу:

6.1. Визначає завдання і розподіляє обов’язки між працівниками Відділу та контролює їх виконання, аналізує результати роботи і вживає заходи щодо підвищення ефективності діяльності Відділу, підвищення професійного рівня і ділової кваліфікації працівників.

6.2.Забезпечує взаємодію Відділу з іншими виконавчими органами міської ради.

6.3. Забезпечує дотримання працівниками Відділу правил внутрішнього розпорядку, трудової і виконавської дисципліни, ділового етикету, правил і норм охорони праці.

6.4. Підписує та візує документи в межах своєї компетенції.

6.5.Бере участь в роботі сесій міської ради, в засіданнях виконавчого комітету та інших заходах, що проводяться міською радою та виконавчимкомітетом.

6.6. Здійснює керівництво Відділом,  організовує його  роботу та несе відповідальність за виконання покладених на Відділ завдань і здійснення ним своїх функцій.

6.7. Вносить подання щодо призначення на посади та звільнення з посад спеціалістівВідділу.

6.8. Вносить  пропозиції  щодо  заохочення  і  притягнення до дисциплінарної відповідальності спеціалістівВідділу.

6.9. Переглядає посадові інструкції працівників Відділу та, у разі необхідності, вносить до них зміни та доповнення.

6.10.  Забезпечує підвищення ділової кваліфікації працівників Відділу.

6.11. Здійснює планування роботи Відділу, контролює виконання запланованих заходів та звітує про їх виконання.

6.12.  Організовує та контролює ведення діловодства у Відділі.

6.13. Організовує виконання доручень керівництва та звітує про їх виконання.

6.14. Здійснює попередній розгляд звернень громадян, доручає проведення перевірки викладеної у звернені інформації та підготовку відповідей на звернення працівниками відділу.

6.15. Представляє Відділ у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами, організаціями.

6.16. У разі відсутності начальника Відділу його обов’язки виконує спеціаліствідділу згідно розпорядження міського голови.

           Відповідно до Законів про реєстрацію начальник Відділу:

6.17.Приймає документи.

 6.18. Перевіряє документи на наявність підстав для зупинення розгляду документів.

 6.19. Перевіряє документи на наявність підстав для відмови у реєстрації. 

6.20. Встановлює відповідність поданих документів вимогам законодавства.

6.21. Здійснює реєстрацію та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

6.22. Веде Єдиний демографічний реєстр.

6.22. Складає протоколи про адміністративні правопорушення та розглядає відповідні адміністративні справи за статтями 197, 198 КУпАП.

6.23.  Здійснює  інші  дії, передбачені Законами України щодоздійснення реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання/перебування осіб у межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

VІ. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

1. Начальник та працівники Відділу за порушення законодавства у сфері діяльності відділу несуть дисциплінарну, цивільно-правову, адміністративну або кримінальну відповідальність, встановлену законом.

2. Дії або бездіяльність начальника та працівників Відділу можуть бути оскаржені до суду.

VІІ. ФІНАНСОВЕ ТА МАТЕРІАЛЬНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

1.  Відділ утримується за рахунок коштів міського бюджету.

2.  Гранична чисельність працівників Відділу затверджуються міською радою.

3. Кошторис доходів і видатків Відділу затверджуються міським головою за поданням начальника відділу та за погодженням з фінансовим управлінням міської ради.

VІІІ. ЛІКВІДАЦІЯ ТА РЕОРГАНІЗАЦІЯ

Ліквідація та реорганізація Відділу здійснюється  за рішенням Глухівської міської ради  відповідно до вимог чинного законодавства України, або за рішенням суду.

Міський голова                                                                    М.Терещенко           

gerb sayt2024 © Всі права захищено.
Глухівська міська рада Сумської області