КОМПЕНСАЦІЯ ЗА ПРОХОДЖЕННЯ МРТ

Порядок надання адресної грошової допомоги учасникам антитерористичної операції (операції Об’єднаних сил) та сім’ям загиблих (тих, які пропали безвісти), померлих за проходження обстеження методом магнітно-резонансної томографії 
  1. 1. Цей Порядок розроблений відповідно до вимог Бюджетного Кодексу України та визначає механізм використання коштів для надання адресної грошової допомоги мешканцям Сумської області – учасникам антитерористичної операції (операції Об’єднаних сил) та членам сімей загиблих (тих, які пропали безвісти), померлих учасників антитерористичної операції(операції Об’єднаних сил) за проходження обстеження методом магнітно-резонансної томографії (далі – МРТ) без використання або з використанням контрастної речовини (далі – компенсація).
  2. Компенсація надається за рахунок коштів обласного бюджету громадянам учасникам антитерористичної операції (операції Об’єднаних сил) та членам сімей загиблих (тих, які пропали безвісти), померлих учасників антитерористичної операції (операції Об’єднаних сил), які пройшли обстеження методом МРТ у розмірі 100% фактичної вартості зазначених послуг. Компенсація за супутні послуги не надається.
  3. Отримувач компенсації звертається до Департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації з відповідною заявою, в якій зазначаються реквізити рахунку в уповноваженому банку, на який перераховується компенсація.
До заяви додаються:
1) копія паспорта;
2) копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (не надається фізичними особами, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);
3) копія довідки компетентного органу про безпосередню участь особи в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України або про участь особи у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації в Донецькій та Луганській областях, забезпеченні їх здійснення;
4) копія направлення амбулаторного чи стаціонарного хворого на обстеження МРТ (консультативний висновок спеціаліста) після заключення обласного фахівця;
5) оригінал чеку про проведення МРТ із зазначенням фактичної вартості проведеного дослідження.
6) особи, які у складі добровольчих формувань, що були утворені або самоорганізувалися для захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, брали безпосередню участь в антитерористичній операції (операції Об’єднаних сил), забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції (операції Об’єднаних сил) у період її проведення, подають відповідну довідку.
Копії документів надаються з пред’явленням їх оригіналу.
Для підтвердження права на отримання компенсації Департамент соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації може перевіряти достовірність наданої інформації щодо встановлення відповідного статусу заявнику, необхідності проходження обстеження методом МРТ, тощо.
  1. Департамент соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації протягом 10 днів після отримання заяви та всіх документів, зазначених у пункті 2 цього Порядку, призначає компенсацію заявнику.
  2. Компенсація перераховується на банківський рахунок заявника у п’ятиденний термін після надходження коштів на рахунок Департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації.
  3. Відображення в бухгалтерському обліку здійснюється згідно із Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні».
  4. Контроль за цільовим та ефективним витрачанням бюджетних коштів, виділених для виплати допомоги, здійснюється в установленому законодавством порядку.
Начальник Управління                           Руслан  ПАВЛЕНКО 

 

Друк

gerb sayt2024 © Всі права захищено.
Глухівська міська рада Сумської області