ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ ОСОБИ З ІНВАЛІДНІСТЮ

ЕЛЕКТРОННИЙ КАБІНЕТ ОСОБИ З ІНВАЛІДНІСТЮ – ЦЕ ЗРУЧНО, ОПЕРАТИВНО ТА ДОСТУПНО З ДОМУ!
На офіційному вебсайті Міністерства соціальної політики України в розділі «Особам з інвалідністю» функціонує Електронний кабінет особи з інвалідністю, який розроблено на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 05.04.2012 № 321 «Про затвердження Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації осіб з інвалідністю, дітей з інвалідністю та інших окремих категорій населення і виплати грошової компенсації вартості за самостійно придбані технічні та інші засоби реабілітації, переліків таких засобів» (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 2021 р. № 362) та постанови Кабінету Міністрів України від 16 лютого 2011 р. № 121 «Про затвердження Положення про централізований банк даних з проблем інвалідності» (зі змінами).
Електронний кабінет особи з інвалідністю забезпечує зручний, оперативний онлайн спосіб подачі комплекту документів для забезпечення необхідними засобами реабілітації без черг, зайвих витрат та доступний з дому 24 години на добу та сім днів на тиждень. Спосіб, який надає можливість переглянути терміни експлуатації раніше отриманих засобів реабілітації та стан виконання замовлених виробів.
Та головне – це послуга, яка в умовах сьогодення допоможе запобігти розповсюдженню короновірусної інфекції COVID-19 та зберегти життя людей.
Електронний кабінет особи з інвалідністю - портал Централізованого банку даних осіб з інвалідністю розміщений за посиланням:
Звертаємо увагу, що кабінет особи з інвалідністю забезпечує:
  • доступ громадянам до електронногокабінету за кваліфікованимелектронним підписом (далі- КЕП);
  • особам, зареєстрованим в ЦБІ, можливістьподачізаяв про потребу в забезпеченні ТЗР та комплекту документів шляхом заповнення стандартизованих форм, прикріпленні сканованих копій документів та підписання КЕП;
  • особам, яківідсутні в ЦБІ, можливістьподачі заяви на первинну реєстрацію в ЦБІ із заповненням стандартної форми реєстрації, прикріпленням сканованих копій необхідних документів та підписом документів КЕП;
  • можливістьнадсилання особам зінвалідністю в електронний кабінет повідомлень про результат розгляду заяви про забезпечення ТЗР та пакету документів;
  • доступ до інтерактивного каталогу ТЗР зрозширенимифільтрами, виробників ТЗР, надавачів соціальних послуг;
  • можливістьнадсиланняінформаційних повідомлень з ЦБІ на електронну скриньку при виникненні подій, про які необхідно повідомити особу з інвалідністю;
  • проведенняопитуванняосіб з інвалідністю щодо стану забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації та оцінки якості наданих послуг.
Ознайомитися з інструкцією користувача Електронного кабінету особи з інвалідністю ЦБІ можна скориставшись посиланням або переглянувши відео, розміщене в розділі «Особам з інвалідністю» на сайті Міністерства соціальної політики.
На сьогодні особи з інвалідністю, які забезпечуються засобами реабілітації, повинні зареєструватися в електронному кабінеті для можливості отримання повного спектру передбачених послуг.
Перелік підприємств, до яких особи можуть звертатися з питання забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації (https://www.msp.gov.ua/content/zabezpechennya-tehnichnimi-ta-inshimi-zasobami-reabilitacii-specavtotransportom.html);
Каталог технічних та інших засобів реабілітації, якими такі підприємства забезпечують  осіб  з інвалідністю, дітей з інвалідністю та  інших осіб (https://www.ispf.gov.ua/diyalnist/zabezpechennya-tehnichnimi-zasobami-reabilitaciyi/diyi-pibpriyemstva-shchodo-zabezpechennya-okremih-kategorij-naselennya-tzr);
Механізм забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації та отримання компенсації (https://www.ispf.gov.ua/diyalnist/zabezpechennya-tehnichnimi-zasobami-reabilitaciyi/zagalna-informaciya).
У разі виникнення питань щодо забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації мешканці Глухівської громади можуть звертатися безпосередньо до уповноважених представників сільських, селищних та міських рад, ЦНАПів за місцем проживання, яким на рівні держави законодавчими актами надано функції прийому документів від заявників (адміністративна послуга у соціальній сфері наближена за місцем проживання населення), роз’яснення та консультування з питань, що належать до сфери соціального захисту населення, або за телефонами управління соціального захисту населення Глухівської міської ради за телефоном: (05444) 7-03-63, м. Глухів, вул. Курлука, 1/3, кабінет № 9.

Начальник Управління
Руслан ПАВЛЕНКО

Друк

gerb sayt2024 © Всі права захищено.
Глухівська міська рада Сумської області