Скористайтесь можливостями Електронного кабінету платника
Глухівська ДПІ ГУ ДПС у Сумській області області нагадує, що для створення якісних умов обслуговування платників, спрощення процедури взаємодії платників податків і податкових органів та прискорення електронного документообігу між ними, Державною податковою службою розроблена та підтримується в актуальному стані інформаційно-телекомунікаційна система «Електронний кабінет» платника.
Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС. Електронний кабінет має дві функціональні частини – відкриту (загальнодоступну), вхід до якої відбувається без ідентифікації користувача, та приватну (особистий кабінет), якою платник податків має можливість користуватися за допомогою ключа кваліфікованого електронного підпису будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
Скориставшись відкритою частиною Електронного кабінету платники мають можливість отримати інформацію з реєстрів страхувальників, платників єдиного податку, платників ПДВ та інших реєстрів, завантажити бланки податкової звітності тощо.
У приватній частині Електронного кабінету платник має змогу:
- відправити до будь-якого контролюючого органу листа в електронному вигляді (меню «Листування з ДПС»);
- доступу до особистої інформації, зокрема реєстраційних та облікових даних (меню «Облікові дані»), даних інтегрованих карток (меню «Стан розрахунків з бюджетом»), переліку отриманих документів та поданої звітності платника податків (меню «Вхідні/вихідні документи»);
- переглянути стан розрахунку з бюджетом (меню «Стан розрахунків з бюджетом»);
- отримати витяг щодо стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами за даними органів ДПС, надіславши запит на його отримання;
- отримати довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи;
- надіслати запити на отримання інформації, заяви на реєстрацію платником окремих податків, отримати витяги з реєстрів;
- створювати та надсилати електронні документи: податкової та статистичної звітності, звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
- скористатися іншими електронними сервісами та отримати корисну інформацію.
Для фізичних осіб в Електронному кабінеті об’єднано сервіси для громадян , які надають можливість:
- доступу до реєстраційних даних та даних про об’єкти оподаткування (рухоме та нерухоме майно, відомості про які надходять до ДПС з відповідних реєстрів інших державних органів);
- доступу до сформованих податкових повідомлень – рішень щодо сум нарахованих податкових зобов’язань з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, транспортного податку та плати за землю;
- подання декларації про майновий стан і доходи;
- отримання відомостей про суми виплачених доходів та утриманих податків з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків.
Платники податків: юридичні особи, фізичні особи-підприємці, громадяни мають можливість безкоштовно отримати посилений сертифікат відкритого ключа цифрового підпису у представництві Акредитованого центру сертифікації ключів, яке знаходиться у приміщенні Сумської державної податкової інспекції Головного управління ДПС у Сумській області за адресою: м. Суми, площа Покровська, 2.