Зміни до Інструкції з діловодства у виконавчих органах Глухівської міської ради

 
ГЛУХІВСЬКА МІСЬКА РАДА СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ  КОМІТЕТ
 Р І Ш Е Н Н Я
21.10.2021                             м. Глухів                                   № 298
 
Про внесення змін до Інструкції з діловодства у виконавчих органах Глухівської міської ради
На виконання розпорядження голови Сумської обласної державної адміністрації від 27.09.2021 №600-ОД «Про внесення змін до розпорядження голови Сумської обласної державної адміністрації від 22.05.2018 №310-ОД»,  відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2020р. № 1087 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 18 липня 2007 р. № 950 і від 17 січня 2018 р. № 55», від 16 грудня 2020 року №1269 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 січня 2018 року № 55»,  з метою приведення вимог до документування управлінської інформації у виконавчих органах міської ради у відповідність із чинним законодавством, керуючись статтею 52 та частиною шостою статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет міської ради ВИРІШИВ:
  1. Внести зміни до рішення виконавчого комітету міської ради від 18.03.2021 №109 «Про Інструкцію з діловодства у виконавчих органах   Глухівської міської ради», а саме:
1) викласти додаток 1 (пункт 7) до Інструкції з діловодства у виконавчих органах   Глухівської міської ради в новій редакції, що додається.
  1. Контроль за виконанням Інструкції з діловодства у виконавчих органах Глухівської міської ради покласти на керуючого справами виконавчого комітету міської ради Громак Л.А.
Додаток
до рішення виконавчого комітету
21.10.2021 № 298
Додаток 1 до Інструкції (пункт 7)
ЗАГАЛЬНІ ПРАВИЛА
оформлення документів
(нова редакція)
 
  1. Для друкування текстів службових документів використовується гарнітура Times New Roman та шрифт розміром 12-14 друкарських пунктів або 8-12 друкарських пунктів для друкування реквізиту «Власне імя, прізвище виконавця і номер його телефону», виносок, оформлення таблиць, пояснювальних написів до окремих елементів тексту документа або його реквізитів тощо.
  2. При оформленні застосовується шрифт:
напівжирний шрифт великими літерами — для назви виду документа. У назвах додатків нормативно-правового характеру (положення, інструкції, правила, порядки тощо), що затверджуються розпорядчими документами, великими літерами на окремому рядку друкується тільки перше слово;
напівжирний (прямий) — для заголовків, підзаголовків, назв розділів, підрозділів тощо та короткого змісту документа.
  1. При оформленні текстів міжрядковий інтервал повинен становити:
1 — для складових тексту документа, реквізиту «Додаток» та посилання на документ, що став підставою для підготовки (видання) поточного документа;
1,5 — для складових частин реквізитів «Адресат», «Гриф погодження» та «Гриф затвердження» (грифи погодження і затвердження напівжирним шрифтом не виділяються, текст вирівнюється по лівому полю. Риска на місці, де має бути підпис, не друкується);
1,5-3 — для відокремлення реквізитів документа один від одного, а також риски вкінці додатка до додатка.
  1. Власне ім’я та прізвище в реквізиті «Підпис» розміщується на рівні останнього рядка назви посади.
  2. Максимальна довжина рядка багаторядкових реквізитів (крім реквізиту тексту) — 73 міліметри (28 друкованих знаків).
  3. Якщо короткий зміст до тексту перевищує 150 знаків (п’ять рядків), його дозволяється продовжувати до межі правого поля. Крапка в кінці заголовка не ставиться.
  4. При оформленні документів відступ від межі лівого поля документа становить:
Продовження додатка 1
125 міліметрів — для власного імені та прізвища реквізиту «Підпис» (якщо документ має альбомну орієнтацію – 155 міліметрів);
100 міліметрів — для реквізиту «Гриф затвердження», слово «Додаток» (якщо документ має альбомну орієнтацію – 185 міліметрів);
90 міліметрів — для реквізиту «Адресат»;
10 міліметрів — для абзаців у тексті;
0 міліметрів:
для слів: «СЛУХАЛИ», «ВИСТУПИЛИ», «ВИРІШИЛИ», «УХВАЛИЛИ», «НАКАЗУЮ», «ЗОБОВ'ЯЗУЮ»;
для реквізитів: «Дата документа», «Короткий зміст документа», «Текст» (без абзаців), «Відмітка про наявність додатків», «Прізвище виконавця і номер його телефону», «Відмітка про виконання документа і надсилання його до справи», слово «Додаток», реквізити «Додаток» та слово «Підстава» запису про посилання на документ, що став підставою для підготовки (видання) поточного документа, найменування посади у реквізиті «Підпис», засвідчувального напису «Згідно з оригіналом» та для першого реквізиту «Гриф затвердження», якщо їх у документі два.
  1. Під час оформлення документів (додатків до них) на двох і більше сторінках друга та наступні сторінки повинні бути пронумеровані.
  2. Номери сторінок ставляться посередині верхнього поля сторінки арабськими цифрами без зазначення слова «сторінка» та розділових знаків. Перша сторінка не нумерується ні в документі, ні в кожному з додатків. Документ і кожен з додатків мають окрему нумерацію. Номер сторінки має бути надрукований гарнітурою Times New Roman та шрифтом того ж розміру, що й текст самого документа (12 – 14 друкарських пунктів).
  3. Тексти документів друкуються на одному боці аркуша. Документи зі строком зберігання до 10 років можна друкувати на лицьовому і зворотному боці аркуша.
  4. QR-код розміром 21 на 21 мм розміщується в нижньому лівому куті першої сторінки документа.
Для проектів актів та обов’язкових додатків до них, поряд із розміщуються його реквізити, наприклад:
Мінцифри № 003845.0011-П від 20.07.2020
Підписант: Петренко Петро Петрович
Сертифікат: 341С050Е72С685404000000 A6D05009B940D00
Дійсний: з 12.12.2020 12:38:06 до 12.12.2021 12:38:06.».
  1. Риска вкінці додатка до додатка розташовується по центру і друкується за допомогою 15 знаків нижнього підкреслювання гарнітурою Times New Roman та шрифт розміром 14 друкарських пунктів.
Міський голова                                               Надія ВАЙЛО
gerb sayt2024 © Всі права захищено.
Глухівська міська рада Сумської області