ЗАСТОСУНОК ДІЯ РОЗШИРЯЄ МОЖЛИВОСТІ ФІЗИЧНИХ ОСІБ

Держава крок за кроком стає зручним сервісом для українців. Завдяки Дії – зараз в її застосунку понад 8,6 млн користувачів. Щодня Дією користуються більше 1 млн українців.  Застосунок Дія — це понад 12 цифрових документів, серед яких — перший у світі офіційний цифровий паспорт. Також у застосунку доступні більше 12 послуг. Мінцифра продовжує вдосконалювати застосунок і додавати все більше послуг, які можна отримати в кілька кліків.
В Глухівській ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області  інформують, що  завдяки масштабному оновленню революційних послуг Мінцифри, яка  презентувала «Податкову в декілька кліків як нову реальність для українських підприємців», для ФОПів з’явилися нові можливості в застосунку. Відтепер для них стало ще доступнішим задекларувати доходи, сплатити податки і збори, переглянути декларації та розрахунки за минулі періоди онлайн. В «Дії» можна звірити реєстраційні дані ФОП, суми нарахованих та сплачених податків і зборів, наявність заборгованості чи переплати. Для зручності платники зможуть  отримувати сповіщення про стан розгляду поданої до податкових органів декларації, чи прийнято таку декларацію або ж відхилено, чи потрібно внести відповідні виправлення. 
Все це заощаджує час, кошти та сили підприємцям. Крім того, пуш-сповіщення  не дають пропустити дедлайн та не платити штрафні санкції.
За допомогою порталу або застосунку «Дія» також можна отримати довідку про доходи, для цього потрібно обрати відповідний період та зачекати на відповідь. Всі процеси максимально автоматизовані, з допомогою «Дії» декларацію можна подати завдяки «Дія.Підпису» – кваліфікованому електронному підпису у смартфоні. 
Наприкінці 2021 року Кваліфікований надавач електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі - Надавач) приєднався до застосунку «Дія». Це дало можливість всім фізичним особам звернутись до Надавача для отримання кваліфікованого електронного підпису чи печатки, без надання копій паперових документів, що значно спрощує отримання даної послуги. Хоча можливість використання електронного цифрового підпису (ЕЦП) в Україні існує вже десятиліття, популярним він став лише в останній рік. Не в останню чергу – через карантинні обмеження.
Що для цього потрібно?
  1. У власника повинен бути відбитий паспорт громадянина України або паспорт громадянина України для виїзду за кордон у застосунку ДІЯ, версії не нижче 2.0. Копію одного з документів можна надати за допомогою функції «ШЕРІНГ» застосунку ДІЯ. Для цього необхідно продиктувати штрих-код та підтвердити передачу даних з ДІЇ.
  2. Пройти ідентифікацію за допомогою електронного паспорта.
  3. Отримати електронний кваліфікований підпис чи печатку.
Це дуже зручно та займає всього декілька хвилин.
Всю детальну інформацію розміщено на сайті acskidd.gov.ua
"Дія.Підпис" дає можливість скористатися ЕЦП через мобільний застосунок "Дія". На даний момент підписувати будь-які електронні документи й отримувати державні послуги можна з телефону. Відтепер за допомогою NFC можна легко авторизуватися в "Дії". Для цього достатньо прикласти ID-картку до смартфона, оснащеного NFC-чипом. Через 30 секунд у застосунок підтягнуться всі документи та згенерується електронний підпис.
Зверніть увагу, що зміст вашого документа нікуди не передається. Він залишається у браузері, тому конфіденційність не може бути порушена. 
Використання електронних документів дозволено законодавством України, тому запрошуємо вас до застосунку Дія.
gerb sayt2024 © Всі права захищено.
Глухівська міська рада Сумської області