Шановні громадяни продовжується одноразове добровільне декларування!!!

Глухівська ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області повідомляє, що одноразова (спеціальна) добровільна декларація подається особисто декларантом через Електронний кабінет в електронній формі, з накладенням електронного цифрового підпису.
При цьому, Електронний кабінет забезпечує отримання інформації щодо заповнення розділів декларації, допомогу при заповненні декларації, зображення реквізитів для сплати.
Нагадуємо, що у період проведення одноразового (спеціального) добровільного декларування (з 1 вересня 2021 року до 1 вересня 2022 року) декларант має право подати звітну декларацію або уточнити, у разі необхідності, інформацію, зазначену у попередньо поданій декларації, виключно шляхом подання нової звітної декларації.
Форму Декларації та Порядок подання одноразової (спеціальної) добровільної декларації затверджено наказом Міністерства фінансів України      від 02.08.2021 № 439. Вказана Декларація подається безпосередньо декларантом до контролюючого органу, в електронній формі. Інформація про подану декларацію буде показана в приватній частині Електронного кабінету декларанта.
         Платник податків стає користувачем Електронного кабінету та набуває право, зокрема, подавати звітність в електронній формі після проходження в електронному кабінеті електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису (далі – КЕП) з дотриманням вимог Закону України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» із змінами та доповненнями та Закону України       від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» із змінами та доповненнями або тих сервісів ідентифікації, використання яких дозволяється методологом Електронного кабінету.
Фізичній особі для подання одноразової (спеціальної) добровільної декларації (далі – Декларація) через вебпортал ДПС необхідно:
  1. Увійти до Електронного кабінету, вхід до якого здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС (https://tax.gov.ua). Вхід до приватної частини Електронного кабінету через офіційний вебпортал ДПС ініціюється користувачем кнопкою «Вхід» у правому кутку верхньої горизонтальної навігаційної панелі. Доступ до приватної частини (особистого кабінету) Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням КЕП, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, або через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID). Для входу до приватної частини Електронного кабінету користувачу необхідно в полі «Оберіть АЦСК» обрати АЦСК, що сертифікував цей ключ, відкрити файл ключа кнопкою «Обрати», ввести пароль ключа у полі «Пароль захисту ключа», та натиснути кнопку «Зчитати». Кнопка «Увійти» активується після зчитування даних сертифікату ключа.
Після проходження електронної ідентифікації в Електронному кабінеті  платник податку має можливість сформувати, підписати та надіслати до контролюючого органу  звітну або звітну нову податкову декларацію про майновий стан і доходи використовуючи режим «Введення звітності» приватної частини Електронного кабінету;
  1. Обрати меню «ЕК для громадян», розділ «Одноразова (спеціальна) добровільна декларація» та натиснути кнопку «Створити»;
  2. У запропонованій формі Декларації персональні дані підтягуються автоматично, але їх потрібно перевірити, та у разі наявності в таких даних помилок – виправити їх;
  3. Заповнити необхідні розділи та поля Декларації. При цьому для відображення інформації щодо вартості активів у розд. III – IX Декларації необхідно скористатися кнопкою «+»;     
  4. Після того, як всі дані внесені, зберегти Декларацію шляхом натискання кнопок «Зберегти» та «Закрити»;
  5. Виділити рядок із створеною Декларацією, натиснути кнопку «Підписати» та підписати за допомогою КЕП (у спливаючому вікні здійснити дії аналогічно для входу до приватної частини Електронного кабінету) натиснути «Підписати»;
  6. Виділити рядок із підписаною Декларацією та натиснути кнопку «Відправити».Відправлену Декларацію можна переглянути у меню «Перегляд звітності».
Щоб приєднати до Декларації скановані копії документів, які підтверджують витрати на придбання активів, необхідно в кінці Декларації проставити позначку «відмітка про наявність додатків» та у розділі «Додатки» заповнити поля щодо основних реквізитів документів, які додаєте. Кожен документ необхідно зберегти в окремому додатку. Щоб зберегти скановані документи ― натисніть кнопку «Зберегти». У разі необхідності виправлення виявлених помилок, що містяться у раніше поданій податковій декларації про майновий стан і доходи у майбутніх податкових періодах платник податку може надіслати до контролюючого органу уточнюючу податкову декларацію (з урахуванням строків давності, визначених Податковим кодексом України) за формою чинною на час подання уточнюючої декларації.
Шановні громадяни! Докладнішу інформацію ви можете переглянути на офіційному вебпорталі ДПС України на банері «Одноразове добровільне декларування» за посиланням: https://tax.gov.ua/baneryi/odnorazove-dobrovilne-deklaruvannya/rozyasnennya-dlya-platnikiv/ zapitannya-vidpovidi/.
Глухівська ДПІ Головного управління ДПС у Сумській області нагадує, що безконтактний спосіб взаємодії платників податків є особливо актуальним у період карантинних обмежень. Відтак, подаючи звітність в електронному вигляді, платники позбавлять себе потенційних ризиків зараження на Covid-19. Отримання електронного цифрового підпису дасть можливість подати податкову одноразову (спеціальну) добровільну декларацію, а також іншу звітність, через сервіс «Електронний кабінет платника» або скориставшись іншим програмним забезпеченням. У наших ЦОП надання послуг здійснюється з урахуванням усіх протиепідеміологічних рекомендацій, але додаткова обачність ніколи не буде зайвою. Подаючи звітність в електронному вигляді, Ви позбавите себе потенційних ризиків зараження на COVID-19.

Друк

gerb sayt2024 © Всі права захищено.
Глухівська міська рада Сумської області