ПІЛОТНИЙ ПРОЕКТ «ПОЧУЙ МЕНЕ»

5 березня 2021 року відбулась презентація спільного проекту Міністерства соціальної політики України та громадської організації «Громадський рух «Соціальна єдність»  пілотного проекту «Почуй мене», який забезпечує можливість для людей з порушеннями слуху користуватись послугами сурдоперекладача в режимі онлайн під час звернень.

Майже два мільйони наших громадян мають порушення слуху. Як свідчать дослідження, внаслідок багатьох факторів, у тому числі, техногенних, їх кількість постійно зростає. І, якщо раніше порушення слуху найчастіше були вродженими, то зараз суттєво зростає частка порушень, набутих у дорослому віці. Вже сьогодні близько 400 тисяч українців спілкуються жестовою мовою.
Під час звернень до Мінсоцполітики особи з порушенням слуху за допомогою спеціального застосунку на сайті Міністерства зможуть користуватись послугами сурдоперекладача в режимі онлайн і отримувати відповіді на свої запити у вигляді відеолиста. Звернення оброблятимуться операторами «гарячої лінії» для людей з інвалідністю урядового контактного центру, яка працює цілодобово за номером 15-39.

Особи з порушенням слуху можуть отримати інформацію з питань:

  • про субсидію від держави;
  • про пенсію (як оформити, як перевести пенсію в інше місто, за місцем нинішнього проживання);
  • про матеріальну та фінансову допомогу, яку ви можете отримати;
  • як отримати грошову компенсацію за купівлю смартфону;
  • про допомогу по причині втрати годувальника (як оформити і що для цього потрібно);
  • як оформити грошові виплати при народженні дитини;
  • про оформлення пенсії на дитину з інвалідністю та інше.

«Гаряча лінія» – це механізм, який дозволяє оперативно вирішувати проблеми людей, з приводу яких вони звертаються.

Звернення приймають працівники Урядового контактного центру за допомогою засобів телекомунікації і направляють  у відповідні органи державної влади для вирішення  питань по суті та надання відповідних роз’яснень.
«Гаряча лінія» 1539 сприяє дотриманню прав людей з інвалідністю і реалізується за підтримки Міністерства соціальної політики і Секретаріату Кабінету Міністрів України.
Прямий діалог між міністерством та людьми з інвалідністю сприяє прискоренню розбудови безбар’єрної України, де всі без винятку громадяни мають рівні права та можливості.
Дзвінки на «гарячу лінію» 1539 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні.
Для громадян з порушенням слуху забезпечена можливість звернутися на «гарячу лінію» з допомогою послуги сурдоперекладача, а також гарантована  відповідь на звернення  у вигляді відеолиста. 
«Багато людей з порушеннями слуху думають не словами, а образами, тож їм інколи важко сприймати текстові повідомлення. Лише уявіть, що з такими бар’єрами в спілкуванні вони стикаються під час більшості необхідних звернень: до органів влади, соціального захисту, лікарень. Можливість користуватись послугами сурдоперекладача в дистанційному режимі та отримати відеовідповідь, передбачені пілотом, значно спростять їх комунікацію з державою з питань соціального захисту, соціальних послуг та необхідної допомоги.
Але це лише перший крок. В подальшому за результатами пілотного проекту ми надамо рекомендації, як поширити новий досвід комунікацій на інші державні установи, органи соціального захисту населення. Наше завдання – забезпечити, щоб кожна людина була почута та мала всі можливості для активної участі у суспільному житті та власної реалізації». 

 
 

Друк

gerb sayt2024 © Всі права захищено.
Глухівська міська рада Сумської області