Веб-портал ПФУ – це зручно!

 

З часу запровадження Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України постійно змінюється. Нині електронний ресурс дає унікальну можливість усім зацікавленим особам постійно, не виходячи з дому, контролювати свої особисті дані, які впливають на розмір майбутньої пенсії або переглядати інформацію з власної пенсійної справи. Все це на Веб-порталі логічно пов’язано і структуровано, що дозволяє пересічному громадянину без спеціальних знань та навичок легко розібратися у цій системі. Крім того, всі його послуги безкоштовні.

Реєстрація на Веб-порталі здійснюється тільки один раз! Надалі доступ до електронних послуг, які передбачають персоналізований доступ (одержання виписок, надсилання запитів, скарг, запис на прийом тощо), здійснюється після авторизації на Веб-порталі.

Користуватися послугами веб-порталу можуть усі громадяни, застраховані особи, пенсіонери і страхувальники (юридичні та фізичні особи – суб’єкти підприємницької діяльності). Для отримання можливості користуватися послугами електронного ресурсу у повному обсязі необхідно особисто звернутися до територіального органу Пенсійного фонду України із заявою та документами:

  • для застрахованої особи або пенсіонера – паспорт та довідка про присвоєння ідентифікаційного номера;
  • для страхувальників – витяг (виписку) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців і паспорт уповноваженої особи.

Внесені у заяву відомості перевіряються, вносяться до інформаційної системи Пенсійного фонду, після чого громадянин отримує реєстраційний код, який потрібно ввести при заповненні реєстраційної форми безпосередньо на сайті веб-порталу.

Відтепер процедура реєстрації на Веб-порталі максимально спрощена: за наявності електронно-цифрового підпису громадяни мають можливість миттєвої онлайн реєстрації. Для цього необхідно перейти за адресою www.portal.pfu.gov.ua та скористатися розміщеними на сайті підказками.

Таким чином, як показує досвід, портал – це дуже зручно, особливо коли не всі страхувальники оформлюють працівників легально та мають місце випадки виплати заробітної плати «в конвертах». Власне з’явилась можливість заздалегідь контролювати своїх роботодавців і дбати про свої соціальні гарантії та майбутню пенсію.

Віталій Ігнатенко, начальник відділу ведення електронних реєстрів та підтримки інформаційно-аналітичних систем

 

gerb sm2017 © Всі права захищено.
Глухівська міська рада Сумської області
mishel
ТЕРЕЩЕНКО МІШЕЛЬ

міський голова

41400 Україна, Сумська обл., м.Глухів, вул.Шевченка 6
Tел.: (05444) 2 21 15
Факс.: (05444) 3 27 56
Email: glhgor@ukr.net