Перелік адміністративних послуг, що надаються у центрі надання адміністративних послуг Глухівської міської ради
ЗАТВЕРДЖЕНО
рішення міської ради
27.01.2021 № 106
Перелік
адміністративних послуг, що надаються у
центрі надання адміністративних послуг
Глухівської міської ради
№ з/п |
Код послуги |
Назва адміністративної послуги |
|
01 |
Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання |
1 |
01-01 |
Внесення до паспорта громадянина України відомостей про зміну нумерації будинків, перейменування вулиць (проспектів, бульварів, площ, провулків, кварталів тощо), населених пунктів, адміністративно-територіальних одиниць, зміни в адміністративно-територіальному устрої |
2 |
01-02 |
Зняття з реєстрації місця проживання особи |
3 |
01-03 |
Реєстрація місця проживання особи |
4 |
01-04 |
Реєстрація місця перебування особи |
5 |
01-05 |
Видача довідки про реєстрацію місця проживання особи |
6 |
01-06 |
Видача довідки про зняття з реєстрації місця проживання особи |
|
02 |
Паспортні послуги |
7 |
02-01 |
Вклеювання до паспорта громадянина України (зразка 1994 року) фотокартки при досягненні 25-ти або 45-тирічного віку |
8 |
02-02 |
Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм вперше після досягнення 14-річного віку* |
9 |
02-03 |
Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки) у зв’язку: |
10 |
02-04 |
Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України зразка (у формі картки) у зв’язку: |
11 |
02-05 |
Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм* |
12 |
02-06 |
Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у зв’язку з втратою/викраденням паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки)* |
13 |
02-07 |
Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм* |
14 |
02-08 |
Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм замість втраченого або викраденого* |
15 |
02-09 |
Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм у зв’язку з обміном у разі: |
03 |
Реєстрація нерухомості |
|
16 |
03-01 |
Взяття на облік безхазяйного майна |
17 |
03-02 |
Внесення виправлення помилки до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно з вини заявника чи державного реєстратора |
18 |
03-03 |
Державна реєстрація іншого речового права на нерухоме майно |
19 |
03-04 |
Державна реєстрація обтяження права на нерухоме майно та іпотеки |
20 |
03-05 |
Державна реєстрація права власності на нерухоме майно |
21 |
03-06 |
Надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно |
22 |
03-07 |
Державна реєстрація припинення права власності на нерухоме майно у зв’язку з відмовою власника від права власності |
23 |
03-08 |
Державна реєстрація при чинення права власності на об’єкт нерухомого майна, об’єкт незавершеного будівництва у зв’язку з його знищенням |
04 |
Реєстрація бізнесу |
|
24 |
04-01 |
Державна реєстрація створення юридичної особи (крім громадських формувань) |
25 |
04-02 |
Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадських формувань) |
26 |
04-03 |
Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (крім громадських формувань) |
27 |
04-04 |
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії), голови комісії або ліквідатора юридичної особи (крім громадських формувань) |
28 |
04-05 |
Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (крім громадських формувань) |
29 |
04-06 |
Державна реєстрація фізичної особи підприємцем |
30 |
04-07 |
Видача витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб – підприємців та громадських формувань |
31 |
04-08 |
Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (крім громадського формування) |
32 |
04-09 |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи (крім громадського формування) |
33 |
04-10 |
Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 1 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб – підприємців та громадських формувань (крім громадського формування) |
34 |
04-11 |
Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (крім громадського формування) |
35 |
04-12 |
Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів юридичної особи (крім громадського формування) |
36 |
04-13 |
Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (крім громадського формування) |
37 |
04-14 |
Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (крім громадського формування) |
38 |
04-15 |
Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи – підприємця за її рішенням |
39 |
04-16 |
Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (крім громадського формування) |
40 |
04-17 |
Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу - підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 року, відомості про яку не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
41 |
04-18 |
Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу – підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
42 |
04-19 |
Виправлення помилок у відомостях Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців |
43 |
04-20 |
Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту |
44 |
04-21 |
Видача документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи - підприємця |
45 |
04-22 |
Підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи |
46 |
04-23 |
Державна реєстрація створення юридичної особи – державного органу, органу місцевого самоврядування |
05 |
Громадські об’єднання |
|
47 |
05-01 |
Державна реєстрація створення громадського об’єднання |
48 |
05-02 |
Державна реєстрація включення відомостей про громадське об’єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань |
49 |
05-03 |
Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об’єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів |
50 |
05-04 |
Державна реєстрація рішення про виділ громадського об’єднання |
51 |
05-05 |
Державна реєстрація про припинення громадського об’єднання |
52 |
05-06 |
Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення громадського об’єднання |
53 |
05-07 |
Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об’єднання |
54 |
05-08 |
Державна реєстрація рішення припинення громадського об’єднання в результаті його ліквідації |
55 |
05-09 |
Державна реєстрація припинення громадського об’єднання в результаті його реорганізації |
56 |
05-10 |
Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об’єднання |
57 |
05-11 |
Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання |
58 |
05-12 |
Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського об’єднання |
59 |
05-13 |
Державна реєстрація підтвердження Всеукраїнського статусу громадського об’єднання |
60 |
05-14 |
Державна реєстрація відмови від Всеукраїнського статусу громадського об’єднання |
06 |
Державний земельний кадастр |
|
61 |
06-01 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягів з Державного земельного кадастру про земельну ділянку |
62 |
06-02 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягів з Державного земельного кадастру про землі в межах територій адміністративно – територіальних одиниць |
63 |
06-03 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягів з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель |
64 |
06-04 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідок, що містять узагальнену інформацію про землю (території) |
65 |
06-05 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі викопіювань з картографічної основи Державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану) |
66 |
06-06 |
Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі копій документів, що створюються під час ведення Державного земельного кадастру |
67 |
06-07 |
Надання відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою |
68 |
06-08 |
Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу |
69 |
06-09 |
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу |
70 |
06-10 |
Видача довідки про: |
71 |
06-11 |
Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку з видачею витягу |
72 |
06-12 |
Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру |
73 |
06-13 |
Видача витягу з технічної документації про нормативно грошову оцінку земельної ділянки |
74 |
06-14 |
Видача висновку про погодження документації із землеустрою |
75 |
06-15 |
Видача рішення про передачу у власність, надання у користування земельних ділянок сільськогосподарського призначення, що перебувають у державній власності |
76 |
06-16 |
Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного Фонду документації із землеустрою |
77 |
06-17 |
Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної не з вини органу, що здійснює його ведення |
78 |
06-18 |
Надання довідки про осіб, які отримали доступ до інформації про суб’єкта речового права у Державному земельному кадастрі |
07 |
Земельні питання |
|
79 |
07-01 |
Видача дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки |
80 |
07-02 |
Рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або технічної документації із землеустрою |
81 |
07-03 |
Дозвіл на розробку технічної документації із землеустрою |
82 |
07-04 |
Дозвіл на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки |
83 |
07-05 |
Продаж земельної ділянки комунальної власності (за зверненням особи) |
84 |
07-06 |
Видача рішення про передачу у власність, надання у постійне користування та оренду земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності |
85 |
07-07 |
Прийняття рішення про: |
86 |
07-08 |
Поновлення (продовження) договору оренди землі (договору оренди земельної ділянки, договору на право тимчасового користування землею (в тому числі, на умовах оренди) |
87 |
07-09 |
Припинення права оренди земельної ділянки або її частини у разі добровільної відмови орендаря |
88 |
07-10 |
Надання згоди на передачу орендованої земельної ділянки в суборенду |
89 |
07-11 |
Припинення права власності на земельну ділянку або на її частину у разі добровільної відмови власника на користь територіальної громади |
90 |
07-12 |
Припинення права постійного користування земельною ділянкою або її частиною у разі добровільної відмови землекористувача |
91 |
07-13 |
Продаж не на конкурентних засадах земельної ділянки несільського призначення, на якій розташовані об’єкти нерухомого майна, які перебувають у власності громадян або юридичних осіб |
92 |
07-14 |
Встановлення обмеженого платного або безоплатного користування чужою земельною ділянкою (сервітуту) |
08 |
Інші місцеві послуги |
|
93 |
08-01 |
Взяття на квартирний облік громадян, які потребують поліпшення житлових умов |
94 |
08-02 |
Внесення змін до облікових справ громадян, які потребують поліпшення житлових умов |
95 |
08-03 |
Взяття громадян на соціальний квартирний облік |
96 |
08-04 |
Зняття з квартирного обліку |
97 |
08-05 |
Приватизація державного житлового фонду |
98 |
08-06 |
Видача довідки про перебування/не перебування на квартирному обліку у виконавчому комітеті міської ради |
99 |
08-07 |
Видача дубліката свідоцтва про право власності |
100 |
08-08 |
Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки забудови земельної ділянки |
101 |
08-09 |
Внесення змін до будівельного паспорта |
102 |
08-10 |
Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки |
103 |
08-11 |
Надання паспорта прив’язки тимчасових споруд (ТС) для здійснення підприємницької діяльності |
104 |
08-12 |
Присвоєння поштової адреси об’єкту нерухомого майна |
105 |
08-13 |
Видача довідки про поштову адресу об’єкту нерухомого майна |
106 |
08-14 |
Прийняття рішення про переведення житлового будинку або житлового приміщення в нежитлові |
107 |
08-15 |
Видача (продовження дії) дозволу на розміщення зовнішньої реклами |
108 |
08-16 |
Видача дозволу (ордеру) на видалення зелених насаджень |
109 |
08-17 |
Встановлення за погодженням з власником зручного для населення режиму роботи підприємств торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг |
110 |
08-18 |
Погодження на розміщення місця розташування тимчасового сезонного торгівельного місця |
111 |
08-19 |
Комплексна послуга «єМалятко»** |
112 |
08-20 |
Надання окремих пільг та допомог відповідно до Програми соціального захисту окремих категорій населення міста на 2019-2023 роки |
113 |
08-21 |
Видача довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб |
114 |
08-22 |
Посвідчення довідок, виданих органами самоорганізації населення |
115 |
08-23 |
Видача довідки про останнє місце проживання померлого |
116 |
08-24 |
Видача довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок (форма ЗДФ) |
09 |
Дозвільні процедури |
|
117 |
09-01 |
Видача експлуатаційного дозволу оператором ринку, що провадить діяльність, пов’язану з виробництвом та /або зберіганням харчових продуктів тваринного походження |
118 |
09-02 |
Реєстрація декларації відповідності матеріально - технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки |
10 |
Соціальні послуги |
|
119 |
10-01 |
|
120 |
10-02 |
Надання пільг на придбання твердого палива і скрапленого газу |
121 |
10-03 |
Надання тимчасової державної допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме |
122 |
10-04 |
Виплата одноразової винагороди жінкам, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня» |
123 |
10-05 |
|
124 |
10-06 |
|
125 |
10-07 |
Видача довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи |
126 |
10-08 |
Надання державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям |
127 |
10-09 |
Надання державної допомоги: |
128 |
10-10 |
Надання державної соціальної допомоги особам з інвалідністю з дитинства та дітям з інвалідністю |
129 |
10-11 |
Надання надбавки на догляд за особами з інвалідністю з дитинства та дітьми з інвалідністю |
130 |
10-12 |
Надання державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та особам з інвалідністю |
131 |
10-13 |
Надання державної соціальної допомоги на догляд |
132 |
10-14 |
Компенсаційна виплата фізичній особі, яка надає соціальні послуги |
133 |
10-15 |
|
134 |
10-16 |
Призначення щомісячної адресної допомоги внутрішньо переміщеним особам для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг |
135 |
10-17 |
Призначення одноразової матеріальної допомоги особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю |
136 |
10-18 |
Видача направлення (путівки) особам з інвалідністю та / або дітям з інвалідністю до реабілітаційних установ сфери управління Мінсоцполітики та / або структурних підрозділів з питань соціального захисту населення обласних, Київської та Севастопольської міських, районних, районних у мм. Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі їх утворення) рад |
137 |
10-19 |
Установлення статусу, видача посвідчень батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї |
138 |
10-20 |
Видача посвідчення особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю |
139 |
10-21 |
Надання державної допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною |
140 |
10-22 |
Надання державної допомоги на дітей, які виховуються у багатодітних сім’ях |
141 |
10-23 |
Призначення тимчасової державної допомоги непрацюючій особі, яка досягла пенсійного віку, але не набула права на пенсійну виплату у зв’язку з відсутністю страхового стажу |
11 |
Пенсійні послуги*** |
|
141 |
11-01 |
Надання довідкової інформації (номери телефонів, адреси органів Пенсійного фонду, режим роботи, порядок звернень на прийом, попередній запис на прийом тощо) |
143 |
11-02 |
Попередній запис на прийом до керівництва Глухівського відділу обслуговування громадян (сервісний центр) Головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області |
144 |
11-03 |
Надання консультацій, роз’яснень щодо застосування законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, пенсійне забезпечення |
145 |
11-04 |
Прийом замовлень на видачу довідок: про розмір пенсії; про перебування на обліку; про заробітну плату за формою ОК5 (ОК2, ОК7) |
146 |
11-05 |
Видача виготовлених довідок, оригіналів трудових книжок |
147 |
11-06 |
Допомога в заповненні та прийом анкети на виготовлення пенсійного посвідчення |
148 |
11-07 |
Видача пенсійного посвідчення |
149 |
11-08 |
Надання переліку документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій, допомоги на поховання |
150 |
11-09 |
Прийом документів для проведення попередньої оцінки права особи на призначення пенсії, її перерахунок |
151 |
11-10 |
Прийом заяв про надання допомоги у витребуванні документів, необхідних для підтвердження страхового стажу, заробітної плати для призначення (перерахунку) пенсії |
152 |
11-11 |
Прийом заяв та документів щодо: переведення виплати пенсії за новим місцем проживання; виплати пенсії за довіреністю; зміни способу виплати пенсії; поновлення виплати пенсії; перерахунку призначених пенсій; встановлення пенсії за особливі заслуги перед Україною; виплати недоотриманої пенсії |
153 |
11-12 |
Забезпечення доступу до електронних сервісів Пенсійного фонду України, надання допомоги в користуванні ними |
Примітка:
*- послуги надаватимуться після придбання Робочої станції для оформлення та видачі паспортів громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм або паспорта громадянина України у формі картки.
** - послуга надаватиметься після отримання доступу до Єдиного державного веб – порталу електронних послуг посадових осіб суб’єкта розгляду звернень.
*** - послуги надаватиметься після відкриття нового приміщення ЦНАП представниками Глухівського відділу обслуговування громадян (сервісний центр) головного управління Пенсійного фонду України в Сумській області згідно затверджених графіків на підставі Угод про співпрацю.
Міський голова Надія ВАЙЛО