Звіт про роботу відділу «Центр надання адміністративних послуг» Глухівської міської ради за І півріччя 2015

На виконання Закону України "Про адміністративні послуги" з 1 лютого 2014 року  розпочав функціонування відділ «Центр надання адміністративних послуг» Глухівської міської ради (далі – Центр).

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Глухівської міської ради – це окремий  структурний підрозділ міської ради, в якому адміністративні послуги надаються через адміністратора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг за принципом «єдиного вікна».

Основною метою роботи Центру є створення зручних та доступних умов для отримання громадянами та суб’єктами господарювання якісних адміністративних послуг.

Рішенням міської ради  № 781 від 26.08.2014 року затверджено перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр.  Даний перелік включає 72 послуги, з них: 7 послуг міської ради та її апарату; 17 послуги  виконавчих органів міської ради, 11 дозвільних процедур, 37 послуг територіальних підрозділів  центральних органів виконавчої влади.

Даний перелік включає послуги, передбачені Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р «Деякі питання надання адміністративних послуг органів виконавчої влади через Центри надання адміністративних послуг».  Це послуги Державної міграційної служби, які розпочали надаватися через Центри з 1 жовтня 2014 року; послуги управління Держземагенства в Сумській області - з 1 січня 2015 року та послуги реєстраційної служби, які планується розпочати надавати через Центри надання адміністративних послуг після внесення відповідних змін до законодавства.

З повним переліком послуг, що надаються через Центр, можна ознайомитись на сайті Глухівської міської ради в розділі «Центр надання адміністративних послуг».

Згідно вимог Закону України «Про адміністративні послуги»  приміщення Центру має зону очікування та зону обслуговування (2 кабінети, де ведеться прийом громадян). В Центрі розміщено 9 інформаційних стендів зі зразками заповнення заяв, необхідних для отримання адміністративних послуг; переліком необхідних документів;  інформаційними та технологічними картками адміністративних послуг. Для зручності відвідувачів  є доступ до мережі Інтернет,розташовані  місця для сидіння й заповнення документів.

З метою виявлення суспільної думки щодо ефективності роботи Центру та вивчення очікувань і задоволеності якістю адміністративних послуг запроваджене проведення соціологічного опитування за допомогою «Скриньки для звернень громадян», яка розташована в холі адміністративної будівлі виконавчого комітету міської ради та шляхом електронного звернення на електронну скриньку Центру (Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.).

Рішенням міської ради  від 14.02 2014 року № 700 «Про відділ «Центр надання адміністративних послуг» Глухівської міської ради затверджено регламент центру, діяльність якого здійснюється за наступними напрямками:

- надання адміністративних послуг;

- надання дозвільних процедур;

- робота зі зверненнями громадян, в тому числі електронними;

- робота із запитами на отримання публічної інформації;

- співпраця з державною установою «Сумський обласний контактний центр»;

- координація роботи телефонних звернень;

- забезпечення організації прийомів громадян керівництвом міської ради та її виконавчого комітету, керівництвом Сумської обласної державної адміністрації.

З метою створення сприятливих умов для громадян та суб’єктів господарювання розроблений та затверджений гнучкий графік роботи Центру. Так, заявники можуть звернутися за отриманням адміністративних послуг у зручний для них час, а саме протягом 6 днів на тиждень, в тому числі у суботу;  центр працює без перерви.

Враховуючи збільшення кількості відвідувачів Центру та беручи до уваги перспективу збільшення кількості внаслідок розширення спектру надання адміністративних послуг згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 травня 2014 року № 523-р в Центрі було створено 6 робочих місць.

Центр здійснює діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результату послуги здійснюється виключно через адміністратора Центру.

Складовою частиною Центру є Єдиний дозвільний центр міста Глухова (далі – Дозвільний центр), утворений відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», який забезпечує надання адміністративних послуг з видачі (переоформлення, видачі дублікатів, анулювання) документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності.

Участь у роботі Дозвільного центру беруть представники 8 дозвільних та погоджувальних органів.

В приміщені Дозвільного центру суб’єкти господарювання мають можливість оформити 12 видів документів дозвільного характеру та 1 вид декларації.  

Робота в Дозвільному центрі спрямована на попередження фактів порушення законодавства, тому за звітний  період не зафіксовано порушень строків розгляду та видачі документів дозвільного характеру. З цією ж метою постійно проводиться методична та роз’яснювальна робота з представниками місцевих дозвільних органів.

Керівники дозвільних органів, розташованих на території міста Глухова, повідомлені про необхідність безумовного виконання вимог Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», про вжиття заходів щодо недопущення видачі документів дозвільного характеру поза межами Дозвільного центру  та видачі документів, які не передбачені діючим законодавством.

          У відділі «Центр надання адміністративних послуг» міської ради працює 2 фахівця:  начальник відділу – адміністратор та  державний адміністратор (з виконанням функцій адміністратора). Основним завданням адміністраторів є прийняття та реєстрація звернень громадян та юридичних осіб щодо надання встановленого переліку адміністративних послуг, організація надання послуг в найкоротший термін, надання консультацій щодо переліку послуг та порядку їх надання, видача суб’єкту звернення відповідного рішення.

З початку функціонування відділу працівники двічі приймали участь у навчанні за програмою тематичного короткострокового семінару «Забезпечення ефективності та відкритості роботи центрів надання адміністративних послуг» в Сумському центрі післядипломної освіти, в тематичному семінарі «Реформування системи публічних послуг в Україні»  в Харківському регіональному  інституті державного управління, а також  прийнято участь у  тренінгу на тему: «Розвиток ключових компетенцій адміністраторів ЦНАП» в рамках проекту Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ), який проводився в м. Києві.           Метою тренінгу було вироблення практичних навичок та компетенцій у адміністраторів Центрів надання адміністративних послуг щодо ефективної комунікації, орієнтованості на потреби клієнтів, управління конфліктами та інструментами самоменеджменту.

Станом на 15.06.2015 року адміністраторами Центру зареєстровано 3258 замовлень на отримання адміністративних послуг, видано 2227 довідок про склад сім’ї, з місця проживання, про ведення домашнього господарства та  інших.

         З  01.10.2014  року відділ «Центр надання адміністративних послуг» розпочав прийом замовлень на отримання послуг міграційної служби:

- оформлення та видача паспорта громадянина України 

- оформлення та видача паспорта громадянина України при досягненні 16-річного віку

- оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого

- реєстрація місця проживання/перебування

- зняття з реєстрації місця проживання

- оформлення та видача довідка про реєстрацію місця проживання/перебування особи

- вклеювання до паспорту громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- 45- річного віку.

       Найбільша кількість замовлень надходить саме з питань міграційної служби, так, станом на 15.06.2015 року з початку року зареєстровано 2462 замовлення. 

           Механізм надання послуг «Реєстрація місця проживання/перебування» та «Зняття з реєстрації місця проживання» через Центр чітко налагоджений. Обмін документами з Глухівським сектором управління Державної міграційної служби здійснюється тричі на день.

          З 01.01.2015 року через Центр  надається14 послуг Управління Держземагенства у Глухівському районі Сумської області.Станом на 15.06.2015 року зареєстровано 460 замовлень.

З метою належної організації спільної діяльності протягом року  неодноразово проводилися  зустрічі з керівниками органів виконавчої влади, що надають адміністративні послуги щодо обговорення питань оптимізації та вдосконалення процесу надання адміністративних послуг.

Адміністраторам Центру виготовлено іменні печатки для належного виконання службових обов’язків.  Розроблено посадові інструкції працівників Центру. Наявні бейджики для візуалізації адміністраторів.Існуютьумови для  осіб з обмеженими фізичними можливостями: облаштовано пандус, кнопка виклику, облаштована вбиральня всередині приміщення.

  Щоквартально надається інформація  до Департаменту економічного розвитку і торгівлі Сумської обласної державної адміністрації звіт щодо діяльності Центру. 

           Перевага в наданні адміністративних послуг через Центр полягає в тому, що послуги надаються прозоро, відсутній контакт суб’єкта звернення з чиновником. Документи приймаються за описом, відповідні рішення можливо отримати в чітко зазначений день, передбачений  законодавством. Саме адміністратор, а не заявник,  контролює терміни виконання послуги працівниками управлінь чи відділів. Адміністратор Центру, за необхідністю, за допомогою телефонного зв’язку  повідомляє суб’єкта звернення про прийняття рішення.

           Із прийняттям змін до законодавства, очікується, що найближчим часом в приміщенні Центру будуть надаватись послуги реєстраційної служби. Таким чином жителі міста зможуть отримувати всі адміністративні послуги в одному місці.

Загалом у Центрі надання адміністративних послуг створенні доступні і зручні умови для швидкого вирішення будь-яких проблем громадян, фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб, забезпечення прозорості та відкритості розгляду звернень, запровадження сучасних форм надання послуг, що сприяє підвищенню рівня якості життя, унеможливлює будь - які корупційні діяння з боку посадових осіб адміністративних органів.

Начальник відділу – адміністратор

 «Центру надання адміністративних послуг»

 Глухівської міської ради           Л.Г. Цог

gerb sm2017 © Всі права захищено.
Глухівська міська рада Сумської області
mishel
ТЕРЕЩЕНКО МІШЕЛЬ

міський голова

41400 Україна, Сумська обл., м.Глухів, вул.Шевченка 6
Tел.: (05444) 2 21 15
Факс.: (05444) 3 27 56
Email: glhgor@ukr.net