І Н Ф О Р М А Ц І Я про стан роботи зі зверненнями громадян в Глухівському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Сумської області за І півріччя 2017 рік

Всебічний розгляд звернень громадян, оперативне їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян є одним із пріоритетних завдань управління.

Особлива увага приділяється розгляду звернень ветеранів війни та праці, інвалідів, учасників та членів сімей учасників антитерористочної операції, осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітних сімей, інших осіб, які потребують соціального захисту та підтримки.

В управлінні створені всі необхідні умови для реалізації громадянами наданого Конституцією України права на звернення, в тому числі і для громадян з обмеженими фізичними можливостями. Приміщення управління обладнано пандусами, які забезпечують безперешкодний доступ інвалідів або людей похилого віку до приміщення. При вході в управління для осіб з обмеженими фізичними можливостями встановлено кнопку виклику спеціаліста для надання, у разі потреби, необхідної консультаційної допомоги.

Прийом громадян в управлінні здійснювався згідно затверджених графіків,  забезпечувався контроль за їх дотриманням.

Протягом І півріччя  2017 року до  керівництва управління надійшло 404 звернення, в тому числі на особистих прийомах було прийнято 148 осіб, на виїзних прийомах - 197 особи, надійшло письмових  звернень 59.  З загальної кількості звернень  учасників бойових дій - 6 осіб (1,5 %), учасників війни – 9 осіб (2,2 %), учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 2 особи (0,5 %), інвалідів інших категорій - 32 особи  (7,9 %), «дітей війни» - 36 осіб  (8,9 %), військовослужбовців – 8 осіб (2,0%), державних службовців – 4 особи    (1,0 %) інших соціальних категорій громадян – 307 осіб  (76,0 %).

Найбільша питома вага порушених питань  пов’язана з призначенням  та перерахунком пенсій (69 осіб, або 17,0 %),  щодо підвищення розміру  пенсій (163 особи, або 40,3 %), роз’яснення діючого законодавства  (50 осіб, або       12,4 %).

Проведено 23 виїзних прийомів до осіб з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилося 80 і більше років.

У поточному році право на звернення через приймальню "фронт-офісу" реалізували 5531 громадянин.

В управлінні працює «гаряча телефонна лінія», яка дає переваги громадянам у порівнянні з письмовими зверненнями завдяки безпосередньому спілкуванню по телефону з керівництвом управління.  За телефонами „гарячої лінії” протягом 1 півріччя 2017 року 70 жителів міста та району отримали консультації та роз’яснення.

Протягом звітного періоду до управління надійшло 59 письмових звернення, що на 37 звернень більш, ніж у відповідному періоді минулого року. Всі звернення розглянуті вчасно, згідно Закону України “Про звернення громадян”. При цьому 56  звернень надійшло безпосередньо від заявників, 2– з громадської приймальні народного депутата України, 1-  Глухівської районної ради. На 48 звернень громадянам надані роз’яснення, 11 звернень знаходиться на розгляді.

Протягом  1 півріччя  2017 року повторні звернення до управління не надходили.

Випадки неякісного розгляду звернень та порушення етики службової поведінки відсутні.

Питання щодо стану роботи зі зверненнями громадян щомісячно розглядалося на службових нарадах при начальнику управління.

Продовжується робота по роз’ясненню  громадянам можливості отримання консультацій за допомогою веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, який дає змогу отримати вільний доступ до об’єктивної та своєчасної інформації. Станом на 01.07.2017 на веб-порталі зареєструвалося 5289 користувачів.

З метою забезпечення належного рівня обслуговування громадян серед відвідувачів управління проводиться анкетування з питань обслуговування, за бажанням громадяни можуть відповісти на питання анкети. З початку року 71 особа заповнили анкети, незадоволених якістю обслуговування не виявлено. Робота по розгляду звернень громадян, організація особистого прийому перебуває на постійному контролі в керівництва управління. Враховуючи особливу роль звернень громадян до органів державної влади, управління постійно працює над підвищенням якості обслуговування громадян. Ведеться постійний контроль за своєчасністю реакції від усіх структурних підрозділів на проблемні питання пенсіонерів. Проводиться детальний аналіз проблем, які порушуються у зверненнях, ведеться робота над виявленням причин цих звернень та вживаються відповідні заходи реагування.

 

 

Начальник управління                                                     О.Г.Бурлака

gerb sm2017 © Всі права захищено.
Глухівська міська рада Сумської області
mishel
ТЕРЕЩЕНКО МІШЕЛЬ

міський голова

41400 Україна, Сумська обл., м.Глухів, вул.Шевченка 6
Tел.: (05444) 2 21 15
Факс.: (05444) 3 27 56
Email: glhgor@ukr.net