АНАЛІТИЧНА ЗАПИСКА про стан роботи зі зверненнями громадян в Глухівському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України Сумської області за 2017 рік

Всебічний розгляд звернень громадян, оперативне їх вирішення, задоволення законних прав та інтересів громадян є одним із пріоритетних завдань управління.

Робота зі зверненнями громадян в управлінні проводиться відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та спрямована на своєчасний і якісний розгляд звернень громадян, які надходять до управління. Особлива увага приділяється розгляду звернень ветеранів війни та праці, інвалідів, учасників та членів сімей учасників антитерористочної операції, осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітних сімей, інших осіб, які потребують соціального захисту та підтримки.

В управлінні створені всі необхідні умови для реалізації громадянами наданого Конституцією України права на звернення, в тому числі і для громадян з обмеженими фізичними можливостями. Приміщення управління обладнано пандусами, які забезпечують безперешкодний доступ інвалідів або людей похилого віку до приміщення. При вході в управління для осіб з обмеженими фізичними можливостями встановлено кнопку виклику спеціаліста для надання, у разі потреби, необхідної консультаційної допомоги.

Прийом громадян в управлінні здійснювався згідно затверджених графіків, забезпечувався контроль за їх дотриманням.

Протягом 2017 року до керівництва управління надійшло 1872 звернення, в тому числі на особистих прийомах було прийнято 556 осіб, на виїзних прийомах - 1269 осіб, надійшло письмових звернень 142. З загальної кількості звернень учасників бойових дій - 21 особа, учасників війни – 28 осіб, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 34 особи, інвалідів інших категорій - 233 особи, «дітей війни» - 179 осіб, військовослужбовців – 8 осіб, державних службовців – 26 осіб     інших соціальних категорій громадян – 1336 осіб.

Найбільша питома вага порушених питань пов’язана з призначенням та перерахунком пенсій (523 особи), щодо підвищення розміру пенсій (712 осіб), роз’яснення діючого законодавства (131 особа).

Проведено 54 виїзних прийомів до осіб з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб, яким виповнилося 80 і більше років.

У поточному році право на звернення через приймальню "фронт-офісу" реалізували 18824 громадян.

В управлінні працює «гаряча телефонна лінія», яка дає переваги громадянам у порівнянні з письмовими зверненнями завдяки безпосередньому спілкуванню по телефону з керівництвом управління. За телефонами „гарячої лінії” протягом 2017 року 283 жителі міста та району отримали консультації та роз’яснення.

Протягом звітного періоду до управління надійшло 142 письмових звернення. Всі звернення розглянуті вчасно, згідно Закону України “Про звернення громадян”. При цьому 133 звернень надійшло безпосередньо від заявників, 3– з громадської приймальні народного депутата України, 1- Глухівської районної ради, 4 – Глухівської районної адміністрації, 1 – Шосткинської прокуратури. На 139 звернення громадянам надані роз’яснення, 3 звернення знаходиться на розгляді.

Протягом 2017 року повторні звернення до управління не надходили.

Випадки неякісного розгляду звернень та порушення етики службової поведінки відсутні.

Питання щодо стану роботи зі зверненнями громадян щомісячно розглядалося на службових нарадах при начальнику управління.

Організація роботи щодо ведення діловодства за зверненнями громадян, які надходять у письмовому вигляді, проводиться у відповідності з вимогами Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в Пенсійному фонді України.

Продовжується робота по роз’ясненню громадянам можливості отримання консультацій за допомогою веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України, який дає змогу отримати вільний доступ до об’єктивної та своєчасної інформації. Станом на 02.01.2018 на веб-порталі зареєструвалося 11773 користувачів.       

Робота по розгляду звернень громадян, організація особистого прийому перебуває на постійному контролі в керівництва управління. Враховуючи особливу роль звернень громадян до органів державної влади, управління постійно працює над підвищенням якості обслуговування громадян. Ведеться постійний контроль за своєчасністю реакції від усіх структурних підрозділів на проблемні питання пенсіонерів. Проводиться детальний аналіз проблем, які порушуються у зверненнях, ведеться робота над виявленням причин цих звернень та вживаються відповідні заходи реагування.

Начальник управління                                                            О. Г. Бурлака

gerb sm2017 © Всі права захищено.
Глухівська міська рада Сумської області
mishel
ТЕРЕЩЕНКО МІШЕЛЬ

міський голова

41400 Україна, Сумська обл., м.Глухів, вул.Шевченка 6
Tел.: (05444) 2 21 15
Факс.: (05444) 3 27 56
Email: glhgor@ukr.net