Інформація про проведення повторних земельних торгів у формі аукціону з продажу права оренди земельної ділянки.
Організатор земельних торгів: Глухівська міська рада Сумської області. Виконавець земельних торгів: ПП «Фірма «СОМГІЗ», 79012, м.Львів, вул.Сахарова,46.
Характеристика лоту № 01:
- Право оренди земельної ділянки несільськогосподарського призначення, що розташована за адресою: Сумська область, м.Глухів (в межах населеного пункту), вул. Вознесенська, 2а;
- кадастровий номер: 5910300000:01:015:0381;
- площа - 0,7715га;
- категорія земель – землі житлової та громадської забудови;
- цільове призначення – для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку.
Стартовий розмір річної орендної плати - 36815грн.31коп. (Тридцять шість тисяч вісімсот п'ятнадцять грн.31коп.) без ПДВ.
Строк користування земельною ділянкою: 25 (двадцять п'ять) років.
Містобудівні умови та обмеження: Охоронна зона навколо (вздовж) об'єкта енергетичної системи на частині земельної ділянки, площею 0,2153га. Забезпечення вільного доступу відповідних служб до ремонту інженерно-комунікаційних робіт.
Порядок оформлення результатів торгів та умови продажу:
- Протокол земельних торгів підписується Переможцем, Ліцитатором та Організатором земельних торгів або його представником негайно після закінчення торгів за лотом.
- Договір оренди земельної ділянки між Глухівською міською радою Сумської області та Переможцем торгів укласти безпосередньо в день проведення торгів.
- Ціна продажу лоту, право користування, яким набуто на земельних торгах у формі аукціону, сплачується Переможцем торгів не пізніше 3 (трьох) банківських днів з дня укладання договору оренди.
- Право користування на земельну ділянку, набуте за результатами проведення земельних торгів у формі аукціону, підлягає державній реєстрації в порядку визначеному законом.
- Відповідно до п.5. ст.135, п.5.ст.136, п.31 ЗКУ та на виконання Рішення №207 сьомого скликання четвертої сесії п’ятого пленарного засідання Глухівської міської ради Сумської області від 31.03.2017р. Переможець земельних торгів зобов'язується:
- сплатити ціну продажу лоту (плата за користування земельною ділянкою, право користування якою набуто на земельних торгах) не пізніше трьох банківських днів з дня укладення договору оренди;
- відшкодувати Організатору – Глухівській міській раді витрати, здійснені Організатором на підготовку лоту до продажу в сумі 6216грн.00коп.(Шість тисяч двісті шістнадцять грн.00коп.) не пізніше трьох банківських днів з дня укладення договору оренди;
- оплатити Виконавцю земельних торгів витрати, пов’язані із організацією та проведенням земельних торгів (аукціону) відповідно до вимог чинного законодавства України на підставі окремого договору;
- дотримуватись вимог та обмежень, зазначених у висновках погоджувальних організацій, які мають бути враховані при використанні території;
- провести державну реєстрацію права оренди на земельну ділянку відповідно до чинного законодавства;
- використовувати земельну ділянку після укладення договору оренди та державної реєстрації.
- Переможцю земельних торгів, який відмовиться від підписання протоколу земельних торгів, укладання договору оренди земельної ділянки, повного розрахунку за придбаний лот в терміни, визначені чинним законодавством та умовами договору: гарантійний внесок не повертається, результати торгів анульовуються, Переможець до наступних торгів не допускається, а кошти в розмірі цінової пропозиції, запропонованої Переможцем за результатами проведених торгів, стягуються з Переможця, як неустойка (ст.549 ЦКУ) в судовому порядку згідно чинного законодавства.
Для участі в земельних торгах необхідно:
- Сплатити з рахунку, відкритого в банку :
- реєстраційний внесок – 842,00грн. в т.ч. ПДВ 20% на рахунок ПП “Фірма “СОМГІЗ” р/р26004000001347 у ПАТ “ВіЕс Банк»”, МФО 325213, ЄДРПОУ 20810095; призначення платежу: «Реєстраційний внесок в т.ч. ПДВ 20%».
- гарантійний внесок – 1840грн.77коп.(Одна тисяча вісімсот сорок грн.77коп.) без ПДВ на рахунок ПП “Фірма “СОМГІЗ” р/р26000000013209 у ПАТ “ВіЕс Банк»”, МФО 325213, ЄДРПОУ 20810095; призначення платежу: «Гарантійний внесок без ПДВ».
- Подати документи що підтверджують сплату реєстраційних та гарантійних внесків. Оформити та подати заяву з необхідною інформацією та підтверджуючими документами особи, яка бажає взяти участь у земельних торгах, Виконавцю торгів за адресою ПП «Фірма «СОМГІЗ»: 79012, м.Львів, вул.Сахарова,46, відповідальна особа – Цифуляк Оксана Іванівна). Телефон для довідок: (032)244-30-92, +380961315421. Години прийому заяв на участь в земельних торгах: у робочі дні з 12.30. год. до 16.30.год., у п'ятницю - з 12.30год. до 14.30.год.
- Укласти договір про умови участі в земельних торгах у формі аукціону.
Земельні торги у формі аукціону призначено на 31 серпня 2017р.
Останній день прийому заяв – 23 серпня 2017р. до 14 год.30хв.
Місце проведення торгів: : Сумська область, м.Глухів, вул.Шевченка,6 (сесійний зал Глухівської міської ради).
Початок торгів о 12.00. год. Реєстрація учасників земельних торгів в день проведення з 09.00 год. до 11.40 год. за адресою: Сумська область, м.Глухів, вул.Шевченка,6 (сесійний зал Глухівської міської ради).
ПОРЯДОК СПЛАТИ ВНЕСКІВ: сплачуються з рахунку Учасника та зараховуються на рахунок Виконавця до 14.30год. 23.08.17р.: призначення платежу: 1. «Реєстраційний внесок 842,00грн., в т.ч.ПДВ-20%»; 2. «Гарантійний внесок 1840,77грн. без ПДВ ». Прийом заяв та документів в робочі дні з 12.30 до 16.30 год. Останій день прийому 23.08.17р. до 14.30год.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФІРМА «СОМГІЗ»
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ПОДАЧІ ЗАЯВИ ТА ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ НА УЧАСТЬ У ЗЕМЕЛЬНИХ ТОРГАХ У ФОРМІ АУКЦІОНУ З ПРОДАЖУ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК НЕСІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПРИЗНАЧЕННЯ (ПРАВА ОРЕНДИ НА НИХ) ДЛЯ ЮРИДИЧНОЇ ОСОБИ:
- Оригінал Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (розширена форма).
- Нотаріально посвідчена копія статуту (при наявності установчого договору).
- Завірена належним чином копія свідоцтва платника податку на додану вартість (завірена копія свідоцтва про сплату єдиного податку).*
- Довідка з банку, про відкриття рахунку, з якого перераховано гарантійний та реєстраційний внесок (оригінал).
- Завірена належним чином копія документу, що підтверджує повноваження керівника (протокол зборів співзасновників про обрання керівника, наказ на призначення керівника, копія паспорта керівника).*
- Оригінал Довіреності, у разі подання документів уповноваженою особою.
- Оригінал Протоколу зборів співзасновників про прийняття рішення щодо придбання лоту на земельних торгах.
- Документ, що підтверджує особу (паспорт), копія завірена належним чином.*
- Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску.
- Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску.
- Печатка.
*Напис про засвідчення копії документа складається зі слів «Згідно з оригіналом», найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії, печатки
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ПОДАЧІ ЗАЯВИ ТА ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ НА УЧАСТЬ У ЗЕМЕЛЬНИХ ТОРГАХ У ФОРМІ АУКЦІОНУ З ПРОДАЖУ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК НЕСІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПРИЗНАЧЕННЯ (ПРАВА ОРЕНДИ НА НИХ) ДЛЯ СУБ”ЄКТА ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ:
- Оригінал Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (розширена форма).
- Завірена належним чином копія свідоцтва платника податку на додану вартість (завірена належним чином копія свідоцтва про сплату єдиного податку).*
- Довідка з банку про відкриття рахунку, з якого перераховано гарантійний та реєстраційний внесок(оригінал).
- Засвідчена в установленому законом порядку Довіреність, у разі подання документів уповноваженою особою.
- Документ, що підтверджує особу (паспорт), копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, копії завірена належним чином*
- Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску.
- Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску.
- Печатка.
*Напис про засвідчення копії документа складається зі слів «Згідно з оригіналом», найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії, печатки (за наявності або слів: дію без печатки).
ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, НЕОБХІДНИХ ДЛЯ ПОДАЧІ ЗАЯВИ ТА ОФОРМЛЕННЯ ДОКУМЕНТІВ НА УЧАСТЬ У ЗЕМЕЛЬНИХ ТОРГАХ У ФОРМІ АУКЦІОНУ З ПРОДАЖУ ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК НЕСІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ПРИЗНАЧЕННЯ (ПРАВА ОРЕНДИ НА НИХ) ДЛЯ ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ:
- Документ, що підтверджує особу (паспорт), копія завірена належним чином*
- Довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (оригінал), копія завірена належним чином*
- Довідка з банку про відкриття рахунку, з якого перераховано гарантійний та реєстраційний внесок (оригінал).
- Засвідчена в установленому законом порядку Довіреність, у разі подання документів уповноваженою особою.
- Документ, що підтверджує сплату гарантійного внеску.
- Документ, що підтверджує сплату реєстраційного внеску.
*Напис про засвідчення копії документа складається зі слів «Згідно з оригіналом», особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, дати засвідчення копії.